• Exclusieve tips voor de woonbranche

Als woonretailer doe je er alles aan om je winkel aantrekkelijk te maken voor klanten. Met een paar slimme tips haal je nóg meer uit je onderneming. Trendwatcher en interieur-designer Gaby van Gestel weet precies hoe jij je onderscheidt van andere winkels in jouw regio. In een reeks posts vertelt ze hoe je dat doet zodat je omzet flink groeit.

Inspirerende klantcase van een woonwinkel

Trek meer klanten, verhoog je omzet

Pauline Meijer is samen met haar man eigenaresse van Kok Wooncenter in Hoogland in de provincie Utrecht. Zij vertelt hoe en waarom ze actief offline en online adverteren om zich te onderscheiden van andere winkels in de regio. Een exclusief kijkje in de keuken van dit succesvolle familiebedrijf dat al 50 jaar een begrip is.

  • Aflevering 1
  • Aflevering 2
  • Whitepaper
  • Aflevering 3

Beleving binnen je onderneming

Trendwatcher en interieur-designer Gaby van Gestel laat zien dat sfeer en beleving direct bij binnenkomst begint. Met een lekkere kop koffie. Belangrijk, want zo voelen mensen zich letterlijk ‘thuis’ in jouw woonwinkel, tuincentrum of bouwmarkt. En ze vertelt hoe je jouw winkel boeiender maakt dan alle andere woonretailers in jouw regio.

Betekenis van je onderneming

Trendwatcher en interieur-designer Gaby van Gestel gelooft in het gezegde ‘wie goed, goed ontmoet’. Als je iets ‘goeds’ doet voor je omgeving en het is oprecht komen klanten graag terug in jouw woonwinkel, tuincentrum of bouwmarkt. Gaby geeft je 5 slimme tips om bij jou in de regio het verschil te maken.

Inspirerende klantcase van een woonwinkel

Pauline Meijer is samen met haar man eigenaresse van Kok Wooncenter in Hoogland in de provincie Utrecht. Zij vertelt hoe en waarom ze actief offline en online adverteren om zich te onderscheiden van andere winkels in de regio. Een exclusief kijkje in de keuken van dit succesvolle familiebedrijf dat al 50 jaar een begrip is.

Wat Pauline kan, kun jij ook

Pauline Meijer van Kok Wooncenter ervaart dagelijks dat je je doelgroepen effectief bereikt via onze diverse off- en online mediakanalen. Wil jij dit ook ondervinden? Van een eenmalige advertentie tot een volledige campagne – onze specialisten denken graag met je mee!