Zowel de cross device homepage take-over (HPTO) als de mobile homepage take-over (MHPTO) zijn per direct beschikbaar op RTL Nieuws en Buienradar.

Deze zijn los in te zetten maar ook als toevoeging op ADR en NU.nl. Hierdoor kan er tot wel 54% extra uniek bereik worden toegevoegd aan een HPTO campagne.

Een cross device homepage take-over (HPTO) op ADR, NU.nl, RTL Nieuws en Buienradar heeft gemiddeld een uniek dagbereik van 4.579.000 (NOBO gem. dagbereik, januari-augustus 2021). Hiermee is het uniek dagbereik ruim één miljoen hoger dan de combinatie ADR, NU.nl en Telegraaf.nl. 

 

Over ons Publisher Partner Netwerk

RTL Nieuws en Buienradar zijn beide RTL titels en onderdeel van het DPG media Publisher Partner Netwerk. DPG Media verkoopt naast zijn eigen titels ook de online advertising mogelijkheden van 21 online titels van partners. Wil je meer weten over deze partners en de mogelijkheden? Bekijk dan deze pagina.