Met The Pitch dagen ADCN en DPG Media je uit tot een creatief concept voor van je opdrachtgevers dat op optimale wijze gebruik maakt van de media (kanalen/platformen) van DPG Media.

DPG Media heeft elke dag met 13 miljoen mensen contact. Met mensen die wij kennen. Die wij écht kennen. Mensen die interesses hebben, die dingen doen. Die dagelijks hun mening baseren op wat wij hen vertellen. Het zijn geen vluchtige contacten, dat zijn ‘onze’ mensen. Mensen die wij aan ons gebonden hebben omdat ze waarderen wat wij doen, de kwaliteit die wij bieden informerend, inspirerend, entertainend. Voor zowel lezers als adverteerders.

Meld je hier aan voor de finale van The Pitch in het Stedelijk Museum.

DPG Media is de partij met liefde en creativiteit in huis voor zo’n beetje elke campagne. Wij hebben alle kennis om voor iedere doelstelling een concept te bedenken, verbeteren of op de juiste manier uit te rollen. Wij brengen elke dag het laatste nieuws en entertainment, waar en wanneer de lezer het wil. Dat is geen toeval, we wéten wat ons publiek beweegt. Kwaliteit is tot in onze haarvaten verweven.

We zijn dus veel meer dan de uitgever die een campagne onder de aandacht van het (juiste) publiek weet te brengen. Met de kracht van onze titels, van onze media en ‘onze’ mensen, heb je de juiste ingrediënten voor een uiterst succesvolle campagne. En wij durven het aan om dat te bewijzen door daar een kick-ass prijs voor beschikbaar te stellen ter waarde van € 300.000,-.

  • Deelnemen
  • Jury
  • Voorwaarden
  • Samenwerking DPG Media & ADCN

ADCN en DPG Media zijn sinds 2015 partners in creativiteit met verschillende programma’s en publicaties, zoals de Creative Press Challenge en The Pitch en speciale edities van PS van de Week en Volkskrant Magazine. Samen werken wij aan het stimuleren van creativiteit en innovatie op het grensvlak van print en digitale media. Met The Pitch willen wij jouw team inspireren en uitdagen tot cross-mediale creativiteit en innovatie, in samenwerking met een van je klanten.