De winkels kunnen mondjesmaat weer open. Zij het met restricties. Tijd om weer na te denken hoe je jouw winkelaanbod onder de aandacht kunt krijgen. Wij kunnen je helpen met onze vertrouwde kwaliteitsmerken.  

INSIGHTS EN INSPIRATIE

 BSR Quality Planner en context

BSR Quality Planner en context

Je boodschap wordt nóg meer versterkt als deze in de juiste context staat. Het unieke BSR-model biedt inzichten om de juiste keuze te maken.

Lees meer

BSR Quality Planner en context

 

Speciaal voor jou als retailer hebben wij verschillende pakketten samengesteld. Hiermee kun je jouw doelgroep optimaal bereiken. 

 

1. Branded Content Longread & Advertorial

  • Geschikt voor een uitgebreide boodschap of verhaal.
  • Advertorial in look & feel van redactionele content.
  • Longread biedt flexibiliteit in de opmaak van de webpagina.
  • Tijdelijk tussen de 10% en 25% meer aanjaagimpressies cadeau!

 

2. Adoptimize Mobile

  • Mobile is het meest gebruikte device en dus hét platform om zichtbaar te zijn.
  • Zichtbaar op mobile met grote of kleine banners.
  • In te zetten voor het creëren van awareness of activatie bij klanten, afhankelijk van je boodschap.
  • Tijdelijk tussen de 20% en 30% meer impressies cadeau!

 

3. Branded Content via indebuurt.nl en huis-aan-huis

  • Voor zichtbaarheid online en in print.
  • Interview met onze lokale redactie, zo wordt het helemaal op maat gemaakt.
  • Afgestemd op jouw doelstellingen.
  • Gratis Facebook promotie!

 

4. Huis-aan-huiskrant

  • Wekelijks verschijnt er een #nlstartop katern in de krant.
  • Je staat in een betrouwbaar umfeld.

 

Meer weten over de mogelijkheden?

Neem contact met ons op en we bespreken welke mogelijkheid het beste bij jou past.

 Koopintentie Reclamefolder.nl

Koopintentie Reclamefolder.nl

Met gemiddeld bijna 2 miljoen gebruikers per maand, biedt Reclamefolder.nl een bron van relevante data over de oriëntatie en de koopintentie van de consument.

Lees meer

Koopintentie Reclamefolder.nl

 

Overtuigend updaten

Elke winkel en woonboulevard moet aanpassingen doen om weer klanten te mogen ontvangen.
Zorg ervoor dat jouw klanten juist nu op de hoogte blijven van bijvoorbeeld aangepaste openingstijden of de verlengde sale-periode. Deel regelmatig je updates.

 

Updaten met Xtra Social

Je social media posts een veel groter bereik geven? Jaag ze dan aan middels Xtra Social!

Meer lezen over hoe je jouw klant op de hoogte houdt van ‘nieuws’? Je leest het hier.

Meer weten over de mogelijkheden?

Neem contact met ons op en we bespreken welke mogelijkheid het beste bij jou past.

 Boodschappen beslissingsproces

Boodschappen beslissingsproces

Inzichten over het beslis- en aankoopproces, de rol van de beslisser versus de koper versus de gebruiker én het belang van het product versus het merk.

Lees meer

Boodschappen beslissingsproces

 

Corona, invloed op het gedrag van consument

Als mediabedrijf doen wij continu onderzoek naar het gedrag van de Nederlandse consument. Zo ook welke invloed het coronavirus heeft op het gedrag en voorkeuren van consumenten. In dit infographic vind je waardevolle inzichten uit de branches: horeca, vakantie, automotive, elektronica, kleding en mode. Wist je bijvoorbeeld dat de koopintentie binnen horeca en fashion op dit moment het hoogst is? En dat mannen vooral gaan voor elektronica? Check snel het infographic en bekijk hoe jouw sector er voor staat!

Wil je weten welke stappen nu nodig zijn voor meer consumentenvertrouwen? Consumentenpsycholoog Patrick Wessels nam het onderzoek door en zette voor De Ondernemer deze belangrijke tips voor je op een rij!

 

Download hier het hele rapport

 

Shine and dine met C&A

Uit onderzoek blijkt dat vrouwen 51% van de kleding kopen die bij hun partner in de kast hangt. Mannen kopen zelfr slechts 30% van hun kleding.
Vanuit dit inzicht, werd in samenwerking met Libelle, het concept: ‘Shine & Dine’ ontwikkeld. De campagne laat zien dat het helemaal niet moeilijk is om tijdens de feestdagen de beste versie van jezelf te zijn. En zo samen te kunnen shinen.

Bekijk de case

EEN OPLOSSING VOOR ELKE MEDIABEHOEFTE

 Dalend folder bereik

Dalend folder bereik

In verschillende steden is er een JA/Ja brievenbus sticker beleid. Jouw print folder bereikt dus niet meer iedere brievenbus.

Lees meer

Dalend folder bereik

 

Reclamefolder.nl biedt uitkomst voor het dalende fysieke folder bereik, als gevolg van de JA/JA sticker 

Steeds vaker bekijkt de consument folders via telefoon of computer. Reclamefolder.nl is, met 2 miljoen gebruikers en ruim 30 miljoen folder raadplegingen, hét verzamelplatform voor alle actuele folders. Reclamefolder.nl leidt de consument direct naar je website of webshop. Bovendien verzamel je handige informatie over je doelgroep.

Bekijk hier de mogelijkheden van reclamefolder.nl

 Brand safety

Brand safety

Brand safety blijft belangrijk: je wil niet op onbetrouwbare of schadelijke sites staan. Kies daarom voor onze kwaliteitsmedia.

Lees meer

Brand safety

 

Brand safety blijft belangrijk: als adverteerder wil je niet op onbetrouwbare of schadelijke sites staan met je advertenties. Je wilt zeker weten dat je binnen een veilige omgeving staat.

Onze oplossing:
Adverteer bij vertrouwde kwaliteitsmerken als afzender én kies een goede fit met de juiste context

Dalend TV bereik

Dalend TV bereik

Nederlanders kijken steeds meer ‘uitgesteld’ en ‘on demand’ naar de tv. Het bereik via het gewone tv-kijken neemt af.

Lees meer

Dalend TV bereik

 

Nederlanders kijken steeds meer uitgesteld en on demand naar de tv. Het bereik via het gewone lineaire tv-kijken neemt af.

 

Onze oplossing:

Bereik jouw doelgroep groots met het  multichannel effect

DPG Media heeft een groot en relevant bereik. Waarmee we voor jouw winkel ook additioneel massabereik kunnen creëren via het multichannel effect.

Dit doen we zo:

  •       Targeting aanvullend bereik

Door online te segmenteren op het profiel ‘Lichte TV kijker’ bereik je de doelgroep waarvan we weten dat zij nauwelijks of ‘on demand’ TV kijken wel.

  •       Magazines als aanvulling op TV

Het verschuiven van een deel van het mediabudget van TV naar Magazines levert een toename in bereik en ook een stijging voor ieder andere doelstelling op. 

Bron: Dentsu

  •       Vergroot engagement

Oplossingen als Xtra Social en Brand Stories bieden de mogelijkheid tot het eenvoudig doorplaatsen van jouw bestaande social media posts binnen een betrouwbare en redactionele omgeving. Een plek waar mensen met aandach lezent  en de adverteerder meer  impact heeft.

 Interesse voor lokaal

Interesse voor lokaal

Zeven op de tien Nederlanders winkelt vaker bij lokale ondernemers dan een jaar geleden.

Lees meer

Interesse voor lokaal

 

  • 76% heeft sinds corona meer sympathie gekregen voor de buurt en lokaal winkelen
  • 70 % winkelt vaker bij lokale ondernemers dan vorig jaar
  • 75% komt het liefst bij een bekende ondernemer. 

Onze oplossing:
Maak regionaal of juist heel lokaal gebruik van het netwerk van DPG Media. Dagelijks worden onze merken gebruikt en gelezen door 92% van de Nederlandse consument. Een enorm bereik. Wij weten waar onze lezers zich bevinden en kunnen jou koppelen aan jouw doelgroep. 

Hierdoor kun je als lokale onderneming een (commerciële) boodschap gericht verspreiden in jouw omgeving. jouw boodschap wordt daarbij getoond op landelijke sterke merken van DPG Media, zoals NU.nl, AD.nl, Libelle.nl maar dan enkel binnen een straal die jij wenst ten opzichte van jouw onderneming. 

 

Lees hier meer over onze lokale media oplossingen 

 Datagedreven

Datagedreven

Inspelen op het (interesse) profiel van de consument. Via (data)profielen kan je de boodschap differentiëren per doelgroep.

Lees meer

Datagedreven

 

Iedere lezer wil je persoonlijk raken, dus differentieer je boodschap per doelgroep, net zoals onze merken doen. Enkele voorbeelden van doelgroepen die je met onze media kan bereiken:

  • Milieubewust huishouden

1,4 miljoen profielen per maand

 

  • Gezinsgerichte voordeelzoekers

181K profielen per maand

 

  • Interesse in online shoppen

306K profielen per maand

 

  • Interesse in Reclamefolder.nl

1,3 miljoen profielen per maand

Contact opnemen

Wil je meer tips of advies. Laat hier je contactgegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

  • Contact opnemen

    Laat hier je contactgegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.