Nederlanders kijken steeds meer ‘uitgesteld’ en ‘on demand’ naar de tv. Het bereik via het gewone tv-kijken neemt af.
Dalend TV bereik
Nederlanders kijken steeds meer uitgesteld en on demand naar de tv. Het bereik via het gewone lineaire tv-kijken neemt af.
Onze oplossing:
Bereik jouw doelgroep groots met het multichannel effect
DPG Media heeft een groot en relevant bereik. Waarmee we voor jouw winkel ook additioneel massabereik kunnen creëren via het multichannel effect.
Dit doen we zo:
- Â Â Â Targeting aanvullend bereik
Door online te segmenteren op het profiel ‘Lichte TV kijker’ bereik je de doelgroep waarvan we weten dat zij nauwelijks of ‘on demand’ TV kijken wel.
- Â Â Â Magazines als aanvulling op TV
Het verschuiven van een deel van het mediabudget van TV naar Magazines levert een toename in bereik en ook een stijging voor ieder andere doelstelling op.Â
Bron: Dentsu
- Â Â Â Vergroot engagement
Oplossingen als Xtra Social en Brand Stories bieden de mogelijkheid tot het eenvoudig doorplaatsen van jouw bestaande social media posts binnen een betrouwbare en redactionele omgeving. Een plek waar mensen met aandach lezent en de adverteerder meer impact heeft.