Zo’n 20 jaar geleden startte René zijn loopbaan bij het Rotterdams Dagblad als Verkoper Nieuwe Media. Nu in de rol als Key Accountmanager bij DPG Recruitment is hij verantwoordelijk voor het adviseren van bedrijven over Personeelswerving, Arbeidsmarktcommunicatie en Employer Branding.

Je werkt al best lang bij ons bedrijf…

Ja! En met veel plezier. Ik ben een echte sales man en zoek zelf naar de afwisseling. Zo ben ik om de paar jaar iets anders gaan doen en vertegenwoordig ik verschillende titels en marktsegmenten. In mijn beginjaren waren de gedrukte media dominanter in het medialandschap. Anno nu heeft print nog steeds een mega bereik, met hoge nieuwswaarde en autoriteit en online hebben we natuurlijk legio mogelijkheden.

Ik ben door het hele land inzetbaar voor mijn klantenpakket en relevant door onze landelijke en regionale titels zowel online als in print, met steeds meer mogelijkheden en titels. Daardoor blijft het werk leuk, afwisselend en interessant!

Wie ben jij?

Een trotse vader van twee zoons en dus ook veel langs de lijn van het voetbalveld te vinden.
Ik hecht er waarde aan mijn eigen klantenpakket te beheren, om bijvoorbeeld zelf mijn werk in te delen binnen de gestelde KPI’s. Die vrijheid krijg ik ook. Ik woon in Rhoon en ben, buiten 1 a 2 dagen in de week in Amsterdam, ook regelmatig op kantoor in Rotterdam bij de collega’s van de sales afdeling uit de regio.

Wat vind je van onze primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden?

Ik ben heel tevreden. Ik vind het fijn dat een lease auto, laptop en telefoon beschikbaar zijn, zodat je goed voor je “eigen winkel” kunt zorgen en ook je werk goed kunt doen.

Hopelijk blijft DPG Media zich zo sterk ontwikkelingen en vernieuwen, zodat we onze klanten zo goed mogelijk kunnen servicen.