Wat vind je leuk aan werken bij DPG Media?
“We ontwikkelen ons razendsnel. Met meer dan 90 nieuwsmerken, magazines, televisieprogramma’s, radiostations en online services spelen we een rol in het dagelijks leven van miljoenen mensen. Ik geniet van de passie binnen ons bedrijf om elke dag iets moois neer te zetten. Er is volop aandacht voor digitale kansen en ontwikkelingen. Digitale oplossingen worden ingezet om onze lezers nog beter te bedienen van het juiste nieuws, op het juiste moment en in de juiste vorm. Ik vind het heel uitdagend om binnen zo’n dynamisch bedrijf te werken.”

Wat voor eigenschappen moet je hebben om hier succesvol te zijn?
“Ondernemerschap! DPG Media is een bedrijf dat allerlei kansen en mogelijkheden biedt om jezelf binnen je functie te ontwikkelen – maar je moet het natuurlijk zelf doen. Het is een bedrijf dat eigen initiatief waardeert en faciliteert. Afhankelijk van je functie is een combinatie van creativiteit en business sense natuurlijk heel handig om de commerciële kansen binnen de nieuwsmedia optimaal te benutten.”

Wat is je opgevallen aan het werken bij DPG Media vergeleken bij je vorige baan?
“DPG Media is in veel opzichten een groot bedrijf – veel afdelingen, domeinen en nog meer functies. Dit vertaalt zich in een hoge mate van professionaliteit en specialisatie binnen de organisatie. Ondanks deze schaalgrootte is DPG Media toch een erg toegankelijk bedrijf. Ik heb altijd eenvoudig mijn weg weten te vinden en de communicatielijnen zijn direct. Dat vind ik heel prettig maar ook bijzonder als je beseft dat er 6.000 mensen werkzaam zijn bij DPG Media. “