Binnen DPG Online Services zijn alle online service merken van DPG Media bij elkaar gebracht in één overkoepelende organisatie. DPG Online Services kent 3 business units die elk op een specifieke markt gericht zijn: arbeidsmarkt (DPG Recruitment met o.a. Nationale Vacaturebank en Intermediair), DPG technology (Tweakers en Hardware.Info) en Automotive Mediaventions (AutoTrack en Gaspedaal). Deze toonaangevende online merken bieden samen met sterke merken als o.a. de Volkskrant, AD, Trouw en Het Parool onze klanten in verschillende markten een uniek cross-mediaal portfolio.
DPG Online Services is een onderdeel van de DPG Media, maar heeft als online bedrijf een aparte focus en bedrijfsvoering. De combinatie van verschillende online merken en activiteiten zorgt ervoor dat we in verschillende markten van elkaar kunnen leren. Tussen de business units van DPG Online Services wordt nauw samengewerkt en worden waar mogelijk gezamenlijke activiteiten opgepakt. Als medewerker heb je makkelijk toegang tot collega’s in vergelijkbare functies voor één van de andere merken, waardoor je kennis en ervaringen kan uitwisselen. Uiteraard ontstaan hierdoor ook mogelijkheden als je je wil ontwikkelen op online gebied.
Binnen DPG Online Services creëren we de best mogelijke condities voor online merken om te groeien en een stevige positie in te nemen in elk van de markten waar we actief zijn. Daarnaast kijken we altijd verder om onze activiteiten uit te breiden.