Amsterdam, 1 juli 2021 – Stage Entertainment Nederland en DPG Media maken vandaag bekend dat zij hun samenwerking verlengen en intensiveren. Beide partijen vinden elkaar in de liefde voor theater en cultuur. Zij stellen zich ten doel om theater toegankelijker te maken voor heel Nederland.

Heropleving culturele sector


Beide partijen delen de ambitie de heropleving van de culturele sector zo goed mogelijk te ondersteunen. “Door deze vernieuwde samenwerking tussen Stage Entertainment en DPG Media zijn we nog beter in staat een brede groep mensen in Nederland te bereiken met aansprekende theatervoorstellingen. DPG Media weet als geen ander wat Nederland leest, interesseert en bezighoudt. Hoe mooi is het om hierdoor meer mensen de unieke beleving van onze musicals te laten ervaren”, aldus Walter Drenth, Managing Director van Stage Entertainment Nederland.

 

Succesvol samenwerken

Binnen het partnership richten beide bedrijven zich op de awareness en content van de voorstellingen The Sound of Music, Aladdin, TINA – De Tina Turner Musical en Hij gelooft in Mij, alsmede op het activeren van de consument. Erik Roddenhof, CEO DPG Media, over de samenwerking: “De entertainment sector is een belangrijke pijler van DPG Media. Voor ons is het dan ook niet meer dan vanzelfsprekend dat we onze samenwerking met Stage Entertainment Nederland voortzetten en intensiveren. We gaan samen een succesvolle toekomst tegemoet waarbij heel Nederland kan genieten van mooie theatervoorstellingen.”