Zowel Margriet als indebuurt zijn gisteren (dubbel) in de prijzen gevallen tijdens de jaarlijkste Website van het Jaar-verkiezing. Margriet won de titel in de categorie populairste lifestylewebsite 2020 en indebuurt mag zich de beste nieuwswebsite van het jaar noemen. 

Margriet zat niet stil afgelopen jaar
De nieuwe, frisse en overzichtelijke look van Margriet.nl, de lancering van de Margriet Voice Action én een mega-record van 3,9 miljoen unieke bezoekers in één maand. Allemaal feestelijke momenten waar team Margriet keer op keer digitaal met elkaar op mocht proosten. Ze zijn apetrots dat ze met Margriet.nl een platform hebben neergezet waar vrouwen van nu zich kunnen laten inspireren, in herkennen en waar ze zich gehoord kunnen voelen.

Margriet is hét Nederlandse merk voor de 50+ vrouw van nu. Margriet geeft vrouwen informatie, herkenning en verdieping zodat zij hun eigen keuzes kunnen maken en helemaal zichzelf kunnen zijn. Margriet maakt alles bespreekbaar en laat vrouwen vanuit hun eigen kracht alles uit het leven halen. Margriet maakt zich hard voor maatschappelijke issues zoals eenzaamheid, (mantel)zorg en vrijwilligers. En heeft al ruim 82 jaar grote maatschappelijke impact.

indebuurt wint niet één maar twee awards
Zowel in de categorie nieuws als de prijs voor de populairste website valt indebuurt in de prijzen.

“Dit is een enorm mooie opsteker voor het hele team in dit toch wel bijzonder gekke jaar. Dankzij onze inzet, de mooie verhalen, de handige lijstjes en de vele lokale nieuwtjes kunnen we nu een online feestje vieren. Wat we doen wordt gewaardeerd door het publiek. Deze titels laten zien dat we op de goede weg zijn”, aldus Rudie Heinen, manager van indebuurt.

indebuurt is de lokale nieuwssite van DPG Media met aandacht voor onder andere eten & drinken, winkelen, wonen, uitjes, gemeentezaken en bijzondere lokale verhalen. indebuurt is actief in bijna 40 locaties door heel Nederland.

Door de huidige maatregelen was een grote uitreiking helaas niet mogelijk, maar dat weerhoudt de mensen van indebuurt er niet van om virtueel uit hun dak te gaan.