KekMama.nl is woensdagavond verkozen tot de Populairste Website van het Jaar 2019 in de categorie Lifestyle.

Hoofdredacteur Helene van Santen en marketing manager Eline Olde Kalter namen de publieksprijs uit handen van presentator Jan Versteegh in ontvangst, in een bomvolle Amsterdome. KekMama.nl is het afgelopen jaar enorm gegroeid, naar ruim 561.000 unieke bezoekers en 3,6 miljoen pageviews per maand (NOBO september 2019). Door de stemmers van de Website van het Jaar-verkiezing kreeg KekMama de meeste stemmen van het publiek.

Trots op de waardering
“Ik ben enorm trots dat het publiek massaal op KekMama.nl heeft gestemd”, aldus hoofdredacteur Helene van Santen. “Dit jaar is KekMama.nl flink gegroeid: niet alleen in bereik, maar de site is ook uitgebreid met het eigen videokanaal Kek Mama TV. Deze prijs is de kers op de taart.”

Website van het Jaar verkiezing
De Website van het Jaar verkiezing is de grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste en populairste websites van Nederland. Het Nederlandse publiek beoordeelt favorieten in 37 categorieën, waaronder Lifestyle. Kek Mama liet in deze categorie LINDA., Libelle, AXED, Treatwell en vele anderen achter zich.

Over Kek Mama
Kek Mama is een 360° lifestylemerk voor moeders met kinderen tussen 0 en 12 jaar. Het magazine is de #1 glossy voor moeders. Kek Mama is een momentje voor jezelf: met eerlijke verhalen, persoonlijke interviews, herkenbare columns, mooie foto’s én video’s. Naast het magazine zijn er de website KekMama.nl, het online videokanaal Kek Mama TV, de online nieuwsbrief en de social media-accounts op Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en Pinterest. Kek Mama heeft een bereik van 430.500 (NOM Mediamerken 2019-III). KekMama.nl trekt maandelijks ruim 561.000 unieke bezoekers (NOBO september 2019).