Kek Mama en Disney slaan de handen ineen om moeders een hart onder de riem te steken. Samen brengen ze een ode aan de Supermom door het organiseren van een grootschalige verkiezing met een prachtige hoofdprijs: een verblijf in Disneyland Paris.

Eigenlijk is iedere moeder een supermom. Want alleen al een kind op de wereld zetten plus jarenlang gebroken nachten is een prestatie van formaat. En dat mag wel eens erkend worden, vindt Kek Mama. Disney heeft vele superhelden in het portofolio als grootste entertainment bedrijf ter wereld en weet dus als geen ander waar een superheld aan moet voldoen. “Daarom schrijven we een verkiezing uit voor dé Supermom van Nederland; voor de moeder die altijd voor anderen klaarstaat en het verdient om nu zelf in het zonnetje gezet te worden,” aldus Kek Mama-hoofdredacteur Helene van Santen.

De verkiezing
Die ene vriendin die naast haar gezin ook altijd voor anderen klaar staat. Of de schoolpleinmoeder die met twee huilende kinderen aan haar been nog een glimlach op haar gezicht weet te toveren. Stuk voor stuk zijn het supermoms. De hele maand oktober kunnen supermoms zich melden of laten opgeven via KekMama.nl/supermom.

Naar Disneyland Paris
De inzendingen worden beoordeeld door de deskundige jury bestaande uit supermoms Helene van Santen (hoofdredacteur Kek Mama), Elles Haverkort (Director Marketing Benelux, Disney) en Marike Sterk (Director of Publicity & Communication Benelux, Disney). De uiteindelijke winnaar krijgt de eretitel: Supermom van het jaar. Zij wint een magisch weekend met haar gezin in Disneyland Paris, waar zij samen kunnen genieten van onvergetelijke ervaringen in een van de Disney Hotels, attracties voor jong en oud, themarestaurants en van de geliefde Disney Figuren. En dat allemaal op een plek waar veiligheid en gezondheid prioriteit heeft. De Supermom van het jaar kan genieten en ontspannen, terwijl zij de ogen van haar kinderen ziet stralen. Ook krijgt de winnares een VIP-behandeling op het supermomfeestje dat Kek Mama en Disney begin december organiseren (onder voorbehoud ivm corona-maatregelen), en wordt zij geïnterviewd in Kek Mama magazine.

OVER KEK MAMA
Kek Mama is hét magazinemerk voor moeders met kinderen tussen 0 en 12 jaar. Het magazine is de #1 glossy voor moeders en verschijnt 16x per jaar. Kek Mama biedt drukke moeders een moment voor zichzelf: met eerlijke verhalen, persoonlijke interviews, herkenbare columns en fijne lifestyletips. Naast het magazine zijn er de website KekMama.nl, het online videokanaal Kek Mama TV, de Kek Mama Podcast, de nieuwsbrief en de social media-accounts op Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en Pinterest. Kek Mama is uitgeroepen tot Cross Media Merk van 2020 en heeft een bereik van 734.000 (NOM Mediamerken 2020-I). KekMama.nl trekt maandelijks ruim 1 miljoen unieke bezoekers en is verkozen tot Populairste Lifestyle Website van 2019.

OVER DISNEY
The Walt Disney Company is samen met haar dochterondernemingen een gediversifieerd wereldwijd entertainmentbedrijf met activiteiten in vier bedrijfssegmenten: Media Networks; Parks, Experiences and Products; Studio Entertainment; en Direct-to-Consumer en Internationaal.

De iconische merken van The Walt Disney Company – waaronder Disney, Pixar, Marvel, Lucasfilm, National Geographic, FOX, FOX Sports en ESPN – worden in de hele regio op verschillende manieren ervaren in bioscopen, op tv-schermen, online, in de detailhandel, in Disney Stores en in Disneyland Paris.