Donderdag 2 juli is DPG Media 4 keer beloond met de winst tijdens de jaarlijkse AMMA Awards: Media-exploitant van het jaar, Beste Media-innovatie, Beste inzet van een medium en Beste Datastrategie. 


De volgende cases hebben gewonnen in hun categorie:

Beste datastrategie:
DPG Media – Customer matching levert bungalows.nl 60% nieuwe klanten op

Beste media-innovatie:
Greenhouse – DPG Media | ‘Hey Google, ik wil praten met Donald Duck’

Beste inzet van een medium:
DPG Media – DMP gedreven marketing geeft een nieuwe invulling aan print

En dit jaar zijn we ook Media-exploitant van het jaar geworden!
Uit het juryrapport:
De jury van de Amma Awards: Hét leidende mediabedrijf maakt over de gehele breedte progressie, is innovatief en heel zichtbaar in de markt. Elk jaar komt er weer een goed doordachte stap bij om het bedrijf te laten groeien. DPG is van krantenbedrijf naar een mediabedrijf gegroeid, waarbij de gekozen strategie van digitale transformatie cruciaal is. Onder andere met de jaarlijkse Summit zet DPG Media alle deuren op verschillende fronten open voor het vakgebied: van kennisdeling tot strategische samenwerkingen. DPG Media is verder een goede, menselijke werkgever, die ruimte biedt voor persoonlijke ontwikkeling.

De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.