For English: see the video with English subtitles below the Dutch video.

We werken inmiddels alweer meer een jaar thuis. De invloed van corona, het onderwerp dat alles overheerste, is enorm. Zo ook op onze Nederlandse en Belgische merken. Deze video laat zien hoe onze merken omgaan met de coronacrisis, maar ook welke rol corona heeft (gehad) op het tot stand komen van nieuws. En welke voorbereidingen en maatregelen zijn getroffen voor het continueren van het uitbrengen van onze edities en het vervullen van onze maatschappelijke rol. Maar ook: wat nemen we mee naar de toekomst? We laten je graag zien hoe dit jaar “op topsnelheid, op de toppen van ons kunnen” eruit zag voor onze merken.

Met een bijdrage van:

Philippe Remarque, directeur journalistiek
Kamilla Leupen, hoofdredacteur het Parool
Nicholas Lataire, directeur News City
Dave Minneboo, programmadirecteur Qmusic
Willem Feenstra, journalist de Volkskrant, tijdens de eerste golf aanwezig in het Amphia Ziekenhuis
Dirk Lodewyckx, directeur tv, streaming, radio
Joyce Nieuwenhuijs, directeur magazines

English subtitles