Het grootste jonge meidenmerk van Nederland

Tina is het grootste meidenmerk van Nederland en is daarmee marktleider in het segment meisjes tussen de 8 en 16 jaar oud.

Tina is altijd een feestje en geeft veelzijdige meisjes de ruimte om helemaal zichzelf te kunnen zijn. Met Tina kun je wegdromen, lachen en blijf je als jonge meid op de hoogte van de laatste nieuwtjes. Tina is crossmediaal met o.a. het wekelijkse tijdschrift, het jaarlijkse event Tina Festival, het YouTube-kanaal TinaTV met eigen vloggers, Tina-vakantiekampen en eigen merchandise. De kerndoelgroep van het blad is 8-12 jaar. Via de social media kanalen en het event Tina Festival worden meiden tot en met 16 jaar bereikt. Tina is een gedegen, ijzersterk, bewezen en professioneel merk en al ruim 50 jaar het grootste tijdschrift voor meiden van Nederland.

Doelgroep en bereik magazine en kids merken

Binnen DPG Media hebben we veel verschillende magazine- en kids merken. Ieder magazine merk richt zich op een specifieke doelgroep en heeft een ander bereik. Wie is de doelgroep van onze magazine merken? Waar liggen hun interesses? Wat zijn de print- en online bereikcijfers van onze magainze merken? Ontdek alles in onze 360-factsheets. Download een overzicht van alle magazine merken via onderstaande button!

Download formulier 360-factsheet
Lezersprofiel Tina

Meer weten over adverteren

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden van adverteren? Laat je gegevens achter via het contactformulier of neem zelf contact met ons op:

  • Bel: 0031880139640
  • Mail: adverteren@dpgmedia.nl

Maak contact

Kun je niet wachten? Bel of mail ons dan!

DPG MediaAdverteren