Word bekend in jouw stad!

Consumenten zijn geïnteresseerd in wat er in hun directe omgeving gebeurt. Of dit nu de opening van een nieuw koffietentje of nieuwe winkel is, de aankondiging van een nieuwbouwproject of een speciale uitverkoop. Indebuurt.nl is dé plek waar ze terechtkunnen voor al het lokale nieuws, de aantrekkelijkste acties en aanbiedingen, hier halen ze hun inspiratie vandaan en wisselen ze ervaringen uit met buurtgenoten.

Indebuurt.nl is inmiddels actief in 39 steden, elk met een eigen regionale redactie. Deze speciale, regionale online redacties zijn altijd op de hoogte van het nieuws in hun regio en stad. Zij kennen de belevingswereld van de lokale bewoners als geen ander. Of je nu een lokaal evenement wilt promoten, jouw speciale uitverkoop wilt aankondigen, een nieuwe menukaart wilt uitlichten of simpelweg jouw bedrijf wilt voorstellen aan het bredere publiek, indebuurt.nl is het platform voor jouw verhaal.

Nationaal, regionaal én lokaal bereik via indebuurt

Altijd het juiste bereik

Altijd het juiste bereik

Het bijzondere aan adverteren op indebuurt is de ‘gelokaliseerde’ branded content. Zo kan een algemeen artikel over de huizenmarkt overal worden toegespitst op de lokale situatie. Steeds meer ondernemers zien dat ze indebuurt ook landelijk kunnen inzetten.

Lees verder

Altijd het juiste bereik

Ondernemers als  BTC Direct, Strass Steentjes en TheBagStore hebben het al ontdekt. Indebuurt heeft altijd een oplossing op maat. Je kunt alle steden inzetten voor landelijk bereik, maar ook kiezen voor een kleiner aantal steden om een bepaalde regio te bereiken of je heel lokaal te richten op één stad.

Wil jij hier meer over weten? Neem contact op via het contactformulier op deze pagina.

BTC Direct: ‘Meeliften op betrouwbaar platform’

BTC Direct: ‘Meeliften op betrouwbaar platform’

Handelen in bitcoins is misschien niet het eerste onderwerp dat je associeert met indebuurt, maar crypto-bedrijf BTC Direct is al meermalen met het lokale platform in zee gegaan. Marketingmanager Toon Schraven ziet kansen voor naamsbekendheid én conversie.

Lees verder

BTC Direct: ‘Meeliften op betrouwbaar platform’

,,Indebuurt was niet het eerste medium waar ik aan dacht, maar ik heb me laten overtuigen door een goed voorstel met duidelijk omschreven verwachtingen”, zegt Schraven. ,,BTC Direct is redelijk bekend in de ‘cryptosphere’ en bij wie daar net zijn eerste stappen heeft gezet. Dan heb je niet heel veel ‘gehuurde’ grond nodig. Dat is anders voor onze app BLOX, die nieuw is en nog niet zo hoog staat in de zoekmachines.”

Schraven is uit op concreet resultaat, in de vorm van app-downloads. ,,Over de resultaten daarvan bij onze eerste twee campagnes mogen we zeker niet klagen. Wat daarbij zeker helpt is dat indebuurt een betrouwbaar platform is dat dicht bij de gebruikers staat. Waar algemene nieuwssites voor veel mensen toch een soort ver-van-mijn-bedshow zijn, gaat het bij indebuurt echt over dingen die je in je persoonlijke leven tegenkomt. Daar liften we graag op mee. Mensen hebben vaak een onterecht beeld van bitcoins. Het is goed voor ons en de cryptobranche om een andere boodschap te verspreiden.”

Strass Steentjes: ‘Breder publiek bereiken’

Strass Steentjes: ‘Breder publiek bereiken’

Het echtpaar Annemarieke Germeraad en Martin Neuteboom runt samen twee bedrijven: het online marketingbureau Vsee (spreek uit: ‘Visie’) en de webwinkel Strass Steentjes. Voor de webshop proberen ze via indebuurt een nog breder publiek aan te boren.

Lees verder

Strass Steentjes: ‘Breder publiek bereiken’

,,We hebben een product waar online best veel naar wordt gezocht”, vertelt Germeraad. ,,Het lukt ons om heel goed gevonden te worden door een publiek dat al bekend is met hotfix-steentjes en diamond painting. Daarnaast willen we nu ook een publiek bereiken dat ons product nog niet goed kent. Daarvoor zetten we indebuurt in.”

De kracht van Strass Steentjes schuilt in de klantenservice. ,,Bij ons is de klant écht koning”, schetst Germeraad. ,,We reageren razendsnel via WhatsApp en zijn ook goed telefonisch bereikbaar. Daarmee onderscheiden we ons echt van de concurrentie. En dat betaalt zich uit, want we scoren als rapportcijfer een 9,5 op basis van meer dan zesduizend reviews.”

Wat Germeraad en Neuteboom prettig vinden aan indebuurt is de ‘positieve vibe’ en het grote bereik. ,,Het lokale aspect spreekt ons aan”, zegt Neuteboom. ,,Het is een bewuste keuze om een online campagne te doen die tegelijk landelijk en lokaal is. Nu we qua reviews en klanttevredenheid hebben gebouwd aan onze social proof, kunnen we wel wat harder gaan schreeuwen. Goed gevonden worden is belangrijk, maar we willen via onze campagne op indebuurt bouwen aan context en merkpositie.”

TheBagStore: ‘Kortingscode werkt goed’

TheBagStore: ‘Kortingscode werkt goed’

Stefan Veldman bestiert TheBagStore, een webshop gespecialiseerd in tassen. Als Stefan een reclamecampagne doet, wil hij dat terugzien in veel conversie op zijn website. Op het platform indebuurt.nl koos hij voor het hele pakket, oftewel een ‘rondje Nederland’.

Lees verder

TheBagStore: ‘Kortingscode werkt goed’

,,Als webwinkel doe je natuurlijk in de eerste plaats veel met Google Ads en SEO”, aldus Veldman. ,,Dat kun je goed meten, waardoor je precies weet wanneer je moet stoppen. Bij een reclamecampagne is dat anders, want die koop je vooraf in. Indebuurt hebben we uitgeprobeerd, met zowel online branded content, banners en aanwezigheid in de nieuwsbrief. Het resultaat viel ons alleszins mee.”

Veldman wist vooraf niet precies wat hij kon verwachten, maar werd aangenaam verrast door de forse stijging van het online verkeer in de eerste dagen dat de campagne draaide. Ook het aantal transacties van TheBagStore steeg navenant. ,,De kortingscode werkte goed, maar zoiets kun je natuurlijk niet elke maand doen. Telkens weer een goede korting bieden is lastig, zeker omdat dit met nieuwe collecties en de merken waar we mee werken niet de bedoeling is. Bovendien bieden we al een laagste-prijsgarantie. We zetten er vooral op in om een landelijke webshop te zijn met lokale service. Deze actie op indebuurt sloeg in ieder geval aan.”

Eenvoudig & snel

Plaats in slechts 3 stappen heel eenvoudig zelf je eigen online advertentie bij de vertrouwde kwaliteitsmerken van DPG Media. Krijg direct meer zichtbaarheid en val op bij (potentiële) klanten. Adverteer vandaag nog. Al vanaf €1 per dag!

Eerst meer lezen over adverteren bij DPG Media? Dat kan hier!
Al onze tarieven bekijken? Dat kan hier!

Direct adverteren

Meer informatie

Tarieven

Tarieven

Bekijk onze campagneplanner, de meest actuele tariefkaarten en advertentievoorwaarden.

Adverteren

Adverteren

Bekijk het uitgebreide portfolio met al onze mediaproducten.

Aanleverspecificaties

Aanleverspecificaties

Bekijk per type advertentie hoe je het materiaal kunt aanleveren en wat de specificaties zijn.

Inspiratie

Inspiratie

Bekijk onze creatieve samenwerkingen met verschillende merken.

Contact opnemen

Laat hier je contactgegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Kun je niet wachten? Bel of mail ons dan.

Maandag – vrijdag: 8:30-17:00 uur
Telefoon: 088-0139640
E-mail: adverteren@dpgmedia.nl