Niets te verbergen

De VIVA-vrouw durft kwetsbaar te zijn, is zorgzaam, grappig, slim, modebewust en neemt geen blad voor de mond. In VIVA leest ze elke week persoonlijke verhalen, interessante interviews en reportages over wat haar op dat moment bezighoudt. Maar ze raakt ook geïnspireerd door de nieuwste mode, fijnste beauty en lekkerste recepten én krijgt tips op het gebied van liefde, werk, sport, reizen en geld.

 

  • Contact
  • Profiel
  • Bereik

Hulp of advies nodig? Een advertentie reserveren of aanleveren? We helpen je graag.

Wil je meer informatie?

088-0139640
adverteren@dpgmedia.nl

Elk jaar organiseert VIVA de VIVA400-awards, een feestelijke avond waarop vrouwen die uitblinken in hun vakgebied in het zonnetje worden gezet. VIVA400 is hét platform voor ambitieuze en ondernemende vrouwen. Vrouwen die inspireren door wie ze zijn en het verschil maken in wat ze doen. Zo creëren we een netwerk vol succesvolle vrouwen. ‘Dankzij de VIVA400 en onze sterke crossmediale platformen hebben wij een krachtige band met onze doelgroep,’ aldus hoofdredacteur Debby Gerritsen.

De VIVA-vrouw is tussen de 20 en 45 jaar en bevindt zich in de tussenfase van haar leven. Ze wordt graag geïnspireerd op het gebied van mode, beauty, reizen, werk, geld, sport en (gezonde) voeding. Ze geeft haar eigen verdiende geld uit aan dingen waar zij blij van wordt. VIVA bereikt:

– Online 507.000 bezoekers per maand;

– Wekelijks ruim 68.000 abonnees met de nieuwsbrief;

– 59.748 Facebook-volgers, 11.959 Instagram-volgers, 24.036 Twitter-volgers en 2.340 Pinterest-volgers;

– Met het magazine een bereik van 327.400 lezers. Verspreide oplage is 34.627 waarvan 4.985 abonnementhouders en 18.391 losse verkopen.