Het grootste jonge meidenmerk van Nederland

Tina is het grootste meidenmerk van Nederland en is daarmee marktleider in het segment meisjes 8-16 jaar. De kerndoelgroep van het blad is 8-12 jaar. Via de social media kanalen en het event Tina Festival worden meiden tot en met 16 jaar bereikt. Tina is een gedegen, ijzersterk, bewezen en professioneel merk en al ruim 50 jaar het grootste tijdschrift voor meiden van Nederland.

 

  • Contact
  • Profiel
  • Bereik

Wil je direct met ons in contact komen? Bel of mail ons dan.

Maandag – vrijdag: 8:30-17:00 uur
Telefoon: 088-013 96 40
E-mail: adverteren@dpgmedia.nl

Tina is altijd een feestje en geeft veelzijdige meisjes de ruimte om helemaal zichzelf te kunnen zijn. Met Tina kun je wegdromen, lachen en blijf je als jonge meid op de hoogte van de laatste nieuwtjes. Tina is crossmediaal met o.a. het wekelijkse tijdschrift, het jaarlijkse event Tina Festival, het YouTube-kanaal TinaTV met eigen vloggers, Tina vakantiekampen en unieke merchandise.

De Tina lezeres is zeer veelzijdig. Ze is sportief, creatief, gek op muziek en dansen, wil alles weten van haar favoriete beroemdheden en vindt het fijn om leuke dingen te doen met haar familie. Ze heeft veel vriendinnen en vindt het heerlijk om weg te dromen bij de spannende en grappige verhalen van de strips.

Tina bereikt:

– met het Tina magazine 198.200 lezers per editie, waarvan 25.634 abonnementhouders en 3.390 losse verkopen;

– 163.000 Instagram volgers (@TijdschriftTina);

– 80.000 abonnees op TinaTV op YouTube;

– 17.000 TikTok volgers (@tijdschrift_tina);

– 7.500 Facebook volgers;

– met het Tina Festival zo’n 26.500 bezoekers;

– met de website 12.636 bezoekers met 49.721 pageviews per maand.