Het meest spraakmakende entertainmentblad

Story, sinds 1974 het eerste entertainmentblad van Nederland, brengt het laatste nieuws uit de showbizz, royalty en society. Story wordt gezien als actueel, toonaangevend en spraakmakend.

 

 

  • Contact
  • Profiel
  • Bereik

Hulp of advies nodig? Een advertentie reserveren of aanleveren? We helpen je graag.

Wil je meer informatie?

Neem contact met ons op.

Met een bruto merkbereik in print en online van ruim 3 miljoen personen (bron: NOM/Nobo) is Story een van de meest gelezen entertainmentmedia van Nederland. Naast onthullingen over vaderlandse sterren, brengt Story nieuws en achtergrondreportages over de internationale royalty en jetset. Daarnaast heeft Story vaste rubrieken op het gebied van lifestyle, mode, beauty, culinair en gezondheid. Jaarlijks brengt Story daarnaast royalty-, zomer- en gezondheidsspecials uit.

‘Week in week uit brengen we urgent entertainmentnieuws, met intrigerende verhalen en onthullende foto’s. Dat alles op basis van de drie s’en van Story: spraakmakend, spannend en smaakvol’ – Guido den Aantrekker, hoofdredacteur Story.

Story-lezers zijn mannen en vrouwen van alle leeftijden, met verschillende opleidingsniveaus. Ze hebben veelal oudere kinderen en wonen doorgaans in meerpersoonshuishoudens. Story bereikt:

– met het weekblad 738.100 personen per editie, waarvan circa 15.000 abonnees en 40.000 losse kopers;

– met de website ruim 2.300.000 bezoekers met 9.500.000 pageviews per maand;

– wekelijks ruim 30.000 abonnees met de Story nieuwsbrief;

– 76.000 fans via social media als Facebook, Instagram en Twitter.