Nederlands grootste marketing- en activatieplatform voor FMCG

In ruim 7 jaar tijd is SCOUPY van een prijswinnende startup doorgegroeid naar Nederlands’ grootste marketing- en activatieplatform voor de FMCG-branche. SCOUPY is een zelfstandige en nog steeds snelgroeiende scale-up.

 

  • Contact
  • Profiel
  • Bereik

Hulp of advies nodig? Een advertentie reserveren of aanleveren? We helpen je graag.

Wil je meer informatie?

Neem contact met ons op.

Scoupy brengt consumenten, fabrikanten en retailers op innovatieve wijze bij elkaar op een online platform. Consumenten kunnen via een gratis app meedoen aan cashbackacties door het uploaden van een kassabon van een willekeurige supermarkt. Hierdoor zijn meer dan 12 miljoen kassabonnen gekoppeld aan profielen. Deze individuele consumentendata koppelen wij aan data over mediagedrag. Met de waardevolle inzichten die hieruit ontstaan helpen wij onze FMCG-klanten met het effectiever inzetten van hun marketingcampagnes. Van awareness tot penetratie. Consumenten begrijpen, bereiken en bewegen noemen wij dat. En dat merk je direct in het schap.

Via Scoupy kunnen consumenten meedoen aan cashbackacties door het uploaden van een kassabon. Zo worden shoppers geactiveerd en aangezet tot aankoop. Het bereik van Scoupy in cijfers:

– meer dan 2,2 miljoen gebruikers, waarvan meer dan 1,4 miljoen identificeerbaar;

– meer dan 12 miljoen uitgekeerde cashbacks;

– meer dan 60 partnerships met FMCG-brands.