Het juiste advies, van baby tot brugklas

Ouders van Nu is het grootste en bekendste parenting merk van Nederland. Al meer dan 53 jaar biedt Ouders van Nu ijzersterke crossmediale content waar je als (aanstaande) ouder altijd op terug kunt vallen als je zwanger bent of jonge kinderen hebt.

Ouders van Nu is in 1967 begonnen als tijdschrift. Dit magazine verschijnt nog steeds 16 keer per jaar. Daarnaast geeft de redactie van Ouders van Nu twee keer per jaar het tijdschrift Zwanger en diverse boeken en kalenders uit. Ook kunnen (aanstaande) ouders voor informatie terecht op oudersvannu.nl, social media, is er een app, een Ouders van Nu Voordeelpas, een Zwangerbox en de Babybox. Ook organiseert Ouders van Nu jaarlijks haar eigen In de wolken Festival waar (aanstaande) ouders kunnen kennismaken met alles wat je nodig hebt voor je buik en baby.

 

  • Contact
  • Profiel
  • Bereik

Hulp of advies nodig? Een advertentie reserveren of aanleveren? We helpen je graag.

Wil je meer informatie?

Neem contact met ons op.

Ouders van Nu deelt herkenbare verhalen, deskundig advies en fijne producten. Zo maken we het leven van ouders leuker en makkelijker.

Dankzij de kwalitatieve data van de Zwanger- en Babyboxen en het First Time Mum Onderzoek kent Ouders van Nu exact het oriëntatie-en aankoopmoment van (aanstaande) ouders in Nederland in 62 productcategorieën. Dit zijn waardevolle en unieke gegevens die je campagne kunnen optimaliseren en conversie te genereren.

Door de combinatie van onderzoek, data en social media, kent Ouders van Nu haar doelgroep door en door en is in staat om hiermee de juiste doelgroep te bewegen met relevante informatie via het juiste kanaal op het juiste moment.

Ouders van Nu is een autoriteit, want het merk staat (samen met NOS en NPO1) in de top 3 van de most trustworthy brands in het BrandZ top 100 most valuable brands (Millward Brown).

Ouders van Nu bereikt iedere maand zo’n 2.440.000 ouders op het juiste moment via het juiste kanaal met relevante informatie, herkenbare verhalen, praktische tips en persoonlijke aanbiedingen. Uit recent onderzoek van Ipsos in 2018 blijkt dat 69% van de Nederlanders informatie van Ouders van Nu als zeer betrouwbaar ervaart.

De Ouders van Nu zijn betrokken (aanstaande) ouders die zich willen ontwikkelen doormiddel van opleidingen en cursussen en het mooiste leven voor hun gezin willen. Ze zijn altijd op zoek naar antwoord op opvoedingsvragen. Ouders van Nu bereikt:

– wekelijks ruim 540.00 abonnees met de Ouders van Nu nieuwsbrief;

-met het In de Wolken Festival ruim 20.000 aanstaande en jonge ouders;

– 175.000 Facebookfans;

– 764.000 unieke bezoekers op de website, met ruim 9 miljoen pageviews per maand;

– met het magazine 325.300 lezers, waarvan 25.712 abonnementhouders en 3.307 losse verkopen;

– 61.000 volgers op Instagram.