Het grootste multimedia vrouwenmerk van Nederland

Libelle weet precies wat vrouwen willen lezen, horen, zien én beleven. Daarom creëert Libelle content en momenten waar iedere vrouw inspiratie uit haalt om het leven nóg leuker, mooier en gemakkelijker te maken.

 

  • Contact
  • Profiel
  • Bereik

Hulp of advies nodig? Een advertentie reserveren of aanleveren? We helpen je graag.

Wil je meer informatie?

Neem contact met ons op.

Libelle is… elke dag een feestje! Want Libelle laat vrouwen in alle opzichten genieten. Het grootste vrouwen mediamerk dat precies weet wat vrouwen willen lezen, horen, zien en beleven. Libelle creëert content en momenten waar iedere vrouw inspiratie uit haalt om het leven nóg leuker, mooier en gemakkelijker te maken. Van het wekelijkse magazine vol inspiratie tot de 16 verschillende Libelle specials. Van bookazines, agenda’s, kookboekjes, puzzelboekjes tot het grote online platform libelle.nl en Libelle TV. Daarnaast organiseert Libelle het leukste feestje van het jaar: Libelle Zomerweek. Libelle heeft de kracht om vrouwen op alle manieren te verrassen, verbazen en ontroeren.

“Libelle is echt, persoonlijk, dichtbij, warm én gezellig. Keer op keer blijkt dat in deze herkenbaarheid ook onze grote kracht schuilt. De band met de doelgroep is zonder meer fenomenaal te noemen.” – Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle

De Libelle vrouw staat midden in het leven, is sociaal en vindt familie en gezin heel belangrijk. Zij maakt regelmatig uitstapjes, is altijd op zoek naar inspiratie op het gebied van wonen, tuin, culinair, mode en beauty. Libelle bereikt:

– met haar jaarlijks terugkerende evenement de Libelle Zomerweek 82.000 bezoekers;

– met 5 verschillende nieuwsbrieven bijna 400.000 abonnees;

– 210.000 Facebookvolgers, 16.500 Libelle TV volgers en 45.000 Libelle Lekker Nederland volgers;

– met Libelle TV per maand ruim 1,3 miljoen streamstarts en 101.236 appdownloads;

– met de website van Libelle 4.300.000 bezoekers met 15.059.748 pageviews per maand;

– met het Libelle magazine 1.389.600 lezers per editie, waarvan 193.824 abonnementhouders en 39.372 losse verkopen.