Inspireert, adviseert en geeft duwtje in de rug

Jezelf kunnen en mogen zijn; met deze instelling is Flair al jaren als een onmisbare, inspirerende vriendin voor de vrouw. Flair is warm, toegankelijk en sprankelend en dankzij haar sterke crossmediale uitingen altijd dichtbij.

 

 

  • Contact
  • Profiel
  • Bereik

Hulp of advies nodig? Een advertentie reserveren of aanleveren? We helpen je graag.

Wil je meer informatie?

Neem contact met ons op.

Flair geeft vrouwen wekelijks een moment van ontspanning en inspiratie. Het tijdschrift staat vol met artikelen over betaalbare mode, eenvoudige beautytips, makkelijke recepten en interviews met bekende en onbekende Nederlanders. De lezeressen spelen een belangrijke rol. In Flair staan veel van hun persoonlijke verhalen, krijgen lezeressen een make over, vertellen ze over hun lijf en kun je meekijken in hun huishoudboekje in de rubriek โ€˜Waar doet ze het van?โ€™. Flair gaat over alles wat het leven leuker maakt. Flair makes you feel good!

“Flair is eerlijk, gezellig, open en betrouwbaar. Alles wat je verwacht van een goede vriendin. Onze verschillende kanalen – blad, online en social media – zorgen bovendien dat we altijd beschikbaar zijn voor de Nederlandse vrouw. En dat betekent voor partners en adverteerders een constante speler met een gunfactor, midden in de doelgroep.” Marije Veerman, hoofdredacteur Flair.

Een Flair-vrouw is tussen de 25 en 45 jaar, leidt een vol leven waarvan zij de spil is, is op de hoogte van de laatste mode- en beautytrends en laat zich graag inspireren op het gebied van wonen, reizen, food en gezondheid.

Flair bereikt:

– Online 576.000 bezoekers met 967.000 pageviews per maand;

– 73.649 Facebook volgers, 28.600 Instagram volgers, 15.800 Twitter volgers en 10.600 Pinterest volgers;

– twee keer per week 74.000 abonnees met de nieuwsbrief;

– met het magazine 368.000 lezers per editie waarvan 13.204 abonnementhouders en 22.445 losse verkopen.

– 4x specials i.s.m. VIVA o.a zomerboek met een verspreide gemiddelde oplage van 44.484.