Het nummer 1 automotive platform van Nederland

Dé onafhankelijke autoriteit op het gebied van nieuwe en gebruikte auto’s. AutoWeek is altijd de eerste met rij-impressies van net gelanceerde nieuwe modellen en zorgt voor objectieve vergelijkende tests. Dankzij ijzersterke crossmediale content weet AutoWeek zijn lezers te inspireren.

 

  • Contact
  • Profiel
  • Bereik

Hulp of advies nodig? Een advertentie reserveren of aanleveren? We helpen je graag.

Wil je meer informatie?

Neem contact met ons op.

AutoWeek is synoniem geworden voor deskundigheid op het gebied van auto’s en mobiliteit. Het is een betrouwbare partner die de consument van informatie en inspiratie voorziet – online en offline. Allereerst is AutoWeek er voor de autoliefhebbber van alle leeftijden, die al het nieuws als eerste wil lezen, die onze emoties wil voelen bij de video’s en die wetenswaardigheden kan opslokken uit de beste achtergrondverhalen. Maar AutoWeek is er ook voor wie op zoek is naar informatie om een beslissing te nemen. Het merk AutoWeek staat voor betrouwbare informatie en goed advies, en tegelijk zijn alle producten net als de tone-of-voice van alle media heel vriendelijk en toegankelijk. Dit AutoWeek-DNA zit in al onze producten.

“AutoWeek levert op alle platformen een uitgekiende mix van onafhankelijk advies en ontspannen vermaak. Hierdoor is AutoWeek al meer dan 27 jaar de autoriteit op het gebied van automotive! Dankzij onze ijzersterke crossmediale content houden wij onze trouwe doelgroep altijd up-to-date!” – Damiaan Hage, hoofdredacteur AutoWeek

De AutoWeek-man is eigentijds, 40+ en staat midden in het leven. Hij plaatst zijn familie voorop, klust graag in zijn vrije tijd en heeft interesse in wetenschap, techniek, gadgets en financiën. AutoWeek bereikt:

– dat de video’s via AutoWeek.nl maandelijks ruim 700.000 keer worden bekeken;
– drie keer per week met de online nieuwsbrief 72.500 leden;
– maandelijks 1,9 miljoen autoliefhebbers met de website;
– 54.000 Facebook-fans;
– met het magazine 629.300 lezers, waarvan 27.329 abonnementhouders en 7.531 losse verkopen.