For happy living

Ariadne at Home is zowel on- als offline een inspiratiebron voor iedereen die houdt van een creatief, warm en persoonlijk huis. Elke editie staat vol binnenkijkreportages, praktische tips en zelf-maak-ideeën om de lezer te inspireren en aan te moedigen om de happy woonstijl van het blad te vertalen naar zijn of haar eigen interieur. Creativiteit en gezelligheid staan centraal in dit magazine.

Er zijn de persoonlijke woonverhalen en inspirerende interieurreportages, maar ook de bruikbare tips voor de lezer, die terugkomen in de stylingproducties, de verschillende shopping- en nieuwsrubrieken en in het DIY-katern, waar ze vergezeld worden van duidelijke, stap-voor-stap-werkbeschrijvingen. Mede dankzij een trouwe en betrokken community heeft Ariadne at Home een sterke merkbinding en gaan ze crossmediaal te werk. Naast de reguliere 13 edities, verschijnen er jaarlijks 3 specials en een agenda, is het blad actief op Instagram en Facebook, brengen ze eigen collecties op de markt in samenwerking met licentiepartners en geven ze lezersworkshops in samenwerking met partners.

Doelgroep en bereik magazine en kids merken

Binnen DPG Media hebben we veel verschillende magazine- en kids merken. Ieder magazine merk richt zich op een specifieke doelgroep en heeft een ander bereik. Wie is de doelgroep van onze magazine merken? Waar liggen hun interesses? Wat zijn de print- en online bereikcijfers van onze magainze merken? Ontdek alles in onze 360-factsheets. Download een overzicht van alle magazine merken via onderstaande button!

Download formulier 360-factsheet
Ariadne at home doelgroepprofiel

Meer weten over adverteren

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden van adverteren? Laat je gegevens achter via het contactformulier of neem zelf contact met ons op:

  • Bel: 0031880139640
  • Mail: adverteren@dpgmedia.nl

Maak contact

Kun je niet wachten? Bel of mail ons dan!

DPG MediaAdverteren