For Happy Living

Ariadne at Home is zowel on- als offline een inspiratiebron voor iedereen die houdt van een creatief, warm en persoonlijk huis. Elke editie staat vol binnenkijkreportages, praktische tips en zelf-maak-ideeën om de lezer te inspireren en aan te moedigen om de happy woonstijl van het blad te vertalen naar zijn of haar eigen interieur.

 

  • Contact
  • Profiel
  • Bereik

Hulp of advies nodig? Een advertentie reserveren of aanleveren? We helpen je graag.

Wil je meer informatie?

Neem contact met ons op.

Creativiteit en gezelligheid staan centraal in dit magazine. Er zijn de persoonlijke woonverhalen en inspirerende interieurreportages, maar ook de bruikbare tips voor de lezer, die terugkomen in de stylingproducties, de verschillende shopping- en nieuwsrubrieken en in het DIY-katern, waar ze vergezeld worden van duidelijke, stap-voor-stap-werkbeschrijvingen.

Mede dankzij een trouwe en betrokken community heeft Ariadne at Home een sterke merkbinding en gaan ze crossmediaal te werk. Naast de reguliere 13 edities, verschijnen er jaarlijks 3 specials en een agenda, is het blad actief op Instagram en Facebook, brengen ze eigen collecties op de markt in samenwerking met licentiepartners en geven ze lezersworkshops in samenwerking met partners.

Ariadne at Home bereikt haar doelgroep door middel van het magazine, de website, de social media-kanalen, licenties, de nieuwsbrief en de vt wonen&design beurs. Ariadne at Home bereikt vooral vrouwen tussen de 35-49 jaar, die een parttimebaan combineren met een gezin, altijd op de hoogte zijn van de laatste woontrends en houden van een creatieve twist. In cijfers bereikt Ariadne at Home:

– via de website gemiddeld 4.737 bezoekers met 12.514 pageviews per maand;

– 53.000 Facebookvolgers, 8,5K Pinterestvolgers en 37.000 Instagramvolgers;

– via het magazine Ariadne at Home 194K lezers (NOM);

– gemiddeld 13.527 abonnees die 15x per jaar het magazine in de bus krijgen;

– via de nieuwsbrief 23.170 abonnees.