Voor de ondernemer die is getroffen door de coronacrisis, is het nu echt tijd om op te staan, de knieën af te kloppen en de rug te rechten. Dit betekent de zijlijn verlaten richting het strijdveld of de al bijgestelde koers overtuigd blijven varen met een blik op de onzekere toekomst. In welk spanningsveld je je ook bevindt als ondernemer: je moet gezien worden en in beeld blijven. Nu meer dan ooit tevoren.

 

Contact leggen met je klanten is nu belangrijker dan ooit tevoren. Waarom? Omdat wat voor de komst van corona nog vanzelfsprekend was, nu niet meer het geval is. De consument is onzeker geworden, over wat wel en wat niet kan. Daarom is het juist nu zo belangrijk om duidelijk met die consument te communiceren.

 

Zoek je klanten op en win hun vertrouwen terug!

 

Veiligheid en betrouwbaarheid

Nederland start op en als ondernemer wil je niets liever dan je klanten weer verwelkomen. Maar hoe doe je dat nu we de dingen door een andere bril bekijken? Niet alleen door je zaakjes op orde te hebben en daarmee voldoende veiligheid te bieden: vooral door daarover te communiceren. Door het vertrouwen weer terug te vinden bij je klanten, moet je ze opzoeken. DPG Media helpt je hierbij, door de juiste platformen te bieden.

 

Een stapje voor zijn

Guus Mulders van de Reuselhoeve in Moergestel zocht zijn klanten meteen online op na invoering van de eerste coronamaatregelen. Daarmee was hij een stapje voor op de rest. “Deze tijd is me een ding goed duidelijk geworden: dat je je klant meer aandacht moet geven om die uiteindelijk naar je toe te halen”. Nu de maatregelen versoepeld zijn, staat zijn telefoon roodgloeiend en puilt de mailbox uit. 

 

Dynamische online campagne

De Reuselhoeve startte samen met DPG Media, online een dynamische campagne. Zo bleef de klant gedurende de steeds veranderende ontwikkelingen rondom corona op de hoogte van de aanpassingen en mogelijkheden bij deze recreatieve onderneming. Online , advertorials en social media, speelden een grote rol in zijn campagne: “Door oog te hebben voor het sentiment bij de klant, hebben we steeds op de juiste momenten en manieren het vertrouwen weten te geven. Onze campagne is heel waardevol gebleken. De mensen komen weer”. 

Bekijk hier wat de campagne voor de Reuselhoeve heeft betekent. We gaan in gesprek met Guus Smulders

 

Branded content en Xtra Social

De Reuselhoeve vertelt zijn verhaal onder meer met een advertorial op nieuwssites bd.nl en ad.nl. Bovendien bereiken ze dankzij de inzet van Xtra Social gegarandeerd hun doelgroep. Eigen posts op Facebook en Instagram verschijnen hiermee als advertentie tussen de nieuwsartikelen. Wil jij dit ook? Neem dan snel contact met ons op. 

 

Bekijk hier de advertorial van De Reuselhoeve

Meer tips en gratis advies?

Onze media-adviseurs staan voor jou klaar met nog meer tips. Zij laten je zien hoe je met jouw onderneming offline en online nog meer zichtbaar bent en hoe jij jouw boodschap vertelt. Vul het formulier in en wij nemen snel contact met je op.

Contact