De consument van nu surft, swipet, bezoekt, voelt en proeft on- en offline. Ze zijn prijs- en milieubewust en verwachten een breed aanbod dat 24 uur per dag beschikbaar is. Hoe trek je al deze klanten via je online kanalen naar je fysieke winkel? En als je een webshop hebt, hoe zorg je er dan voor dat je ook offline opvalt bij deze klanten?

 

Tijdens het webinar ‘Haal meer uit je winkel en websitebezoek’ nemen Brechtje de Leij, specialist online klantgedrag en e-commerce, en Fred Rutgers, retailexpert, je mee in de wereld van omnichannel marketing. Ze geven je praktische tips, voorbeelden en inspirerende ideeën over hoe je jouw klantreis zowel online als offline optimaliseert. Met als doel: meer omzet en trouwere klanten. 

 

Geef je business een boost en meld je aan

Onder leiding van Robert van den Ham, Director Content & Marketing De Ondernemer, word je gedurende een half uur meegenomen in het verhaal van Brechtje van der Leij en Fred Rutgers. Zij nemen je mee in de reis die een klant aflegt van oriëntatie tot aankoop. Ze geven voor elke fase tips, voorbeelden en praktisch toepasbare ideeën over hoe je off- en online combineert. De volgende onderwerpen staan centraal: Hoe sla je in de oriëntatiefase een brug tussen off- en online?, Hoe ‘warm’ je een klant op tijdens het aankoopproces en hoe creëer je ‘verkoophaakjes’?, Data en loyaliteit, hoe versterkt dit elkaar? Verder krijg je quick wins en tips. Uiteraard kun je live vragen stellen aan onze experts. Kun je niet wachten? Stuur dan nu al een e-mail naar: webinar@dpgmedia.nl

 

Aanmelden

 

Praktische informatie

Na aanmelding ontvang je per e-mail een persoonlijke toegangslink. Het webinar vindt 26 mei plaats en duurt ongeveer een halfuur. 

 

Sprekers

Brechtje de Leij

Online strateeg en en eigenaar van B-Digitized. Bekend van haar Managementboek bestseller 'Mobiele Eenheid'.

Lees meer

Brechtje de Leij

Brechtje de Leij is online strateeg en heeft haar eigen bedrijf: B-Digitized. Ze publiceerde de Managementboek bestseller ‘Mobiele Eenheid’, waarmee ze bedrijven helpt ‘mobile-ready’ te worden. De Leij is bekend van haar succesvolle mobiele strategie bij NU.nl en award-winnende apps bij mobile agency IceMobile. Ze schrijft tevens columns over tech voor De Ondernemer en voor Emerce Magazine.

Fred Rutgers

Retail-trendwatcher en ondernemerscoach. Helpt retailers bij het ontwikkelen en optimaliseren van hun strategie.

Lees meer

Fred Rutgers

Fred Rutgers is geboren in de Retail en is daar al zijn hele leven in actief. Als Retail-trendwatcher en ondernemerscoach helpt hij retailers in 7 landen bij het ontwikkelen en optimaliseren van hun strategie. Hij is een erkende blogger op dat gebied. En tevens is hij initiatiefnemer van de eerste HBO deeltijd opleiding voor retailers bij de HAN.

Aanmeldformulier