We leven in een tijdperk waarin trends, technologie, consumenten en het medialandschap zo snel veranderen dat veel bedrijven het niet meer kunnen bijbenen. Het is een tijdperk van aanpassen of uitsterven. En dit geldt dus ook voor jou als ondernemer, marketeer of communicatiespecialist. Wat moet jij doen om op te vallen en wat vooral niet?

 

Digital Wake-Up

Laat je inspireren en geef jouw business een boost met digitale marketing. Tijdens Digital Wake-Up krijg je in twee uur tijd, naast een heerlijk ontbijt, veel nieuwe inspiratie en energie. Het is mogelijk om dit evenement te volgen via een livestream of om deze fysiek bij te wonen.

 

Meld je nu gratis aan

 

Tijdens Digital Wake-Up Oisterwijk heet onze gastheer Robert van den Ham je welkom bij een ochtend vol inspiratie. Samen met Lucas van Houtert, hoofdredacteur Brabants Dagblad, trappen zij het spits af met het onderwerp: ‘verhalen vertellen in de journalistiek’. Cor Hospes, expert contentmarketing, neemt je vervolgens mee op een enerverende reis vol scherpzinnige observaties over het veranderende medialandschap en de rol van social media hierin. En aansluitend ontdekken we met Olaf Vugts, man achter onder meer ‘de Vliegende Hollander’, hoe de Efteling storytelling gebruikt om een totaalbeleving te creëren binnen het park.

 

 

Geef je business een boost

Kom op donderdag 17 september 2020 naar Digital Wake-Up Oisterwijk en wissel ervaringen uit met meer ondernemers en vakgenoten uit de regio die, net als jij, hun online groei een impuls willen geven.

 

De locatie en het programma

Digital Wake-Up Oisterwijk vindt plaats in theater Tiliander in Oisterwijk.

7.30 uur: Het ontbijt staat voor je klaar.
8.00 uur:
Start van de inspiratiesessie met Robert van den Ham en Lucas van Houtert.
8.25 uur:
Cor Hospes neemt je mee op een enerverende reis die tintelt van creativiteit.
9.15 uur: 
Conceptleider Olaf Vugts, verklapt hoe de Efteling beleving verkoopt. 
10.00 uur:
Volledig geïnspireerd kun je weer aan het werk.

Wil je nog meer inspiratie opdoen over hoe je storytelling in jouw organisatie kunt toepassen? Meld je dan ook aan voor het House of Leisure Partner Event. Let op je moet je voor beide evenementen inschrijven!

 

 

Zo houden wij de Digital Wake-Up veilig

Uiteraard treffen we alle voorzorgsmaatregelen die nodig zijn om het evenement veilig te laten plaatsvinden. Om deze reden zijn er slechts 75 plaatsen beschikbaar. Wil je liever niet fysiek aanwezig zijn? Dan kun je het evenement via een livestream volgen. Let op: geef je voorkeur aan op het aanmeldformulier.

Sprekers

Robert van den Ham

Robert van den Ham is hoofdredacteur bij De Ondernemer, het grootste platform voor ondernemers in het MKB en ZZP'ers. Als mediamens behoren met name retail en e-commerce tot zijn vakgebieden.

Lees meer

Robert van den Ham

Robert van den Ham is Director Content & Marketing bij De Ondernemer. Hij werkte hiervoor in diverse leidinggevende functies voor met name magazines en websites. Veelal was het zijn missie daar brede(re) mediamerken van te maken, crossmediaal denken en doen te introduceren en dus redacties, marketing en sales daar in mee te nemen. Op zijn palmares sieren ook enkele prijzen: in 2013 werd Robert gekozen tot Hoofdredacteur van het Jaar, een jaar later tot Crossmedia Man van het Jaar.

Lucas van Houtert

Lucas van Houtert is sinds 2016 hoofdredacteur van het Brabants Dagblad. Daarvoor vervulde hij al verschillende rollen bij De Gelderlander en het Eindhovens Dagblad.

Lees meer

Lucas van Houtert

Lucas van Houtert is sinds 2016 hoofdredacteur van het Brabants Dagblad. Daarvoor vervulde hij functies als verslaggevers, redacteur en chef bij De Gelderlander en het Eindhovens Dagblad. In zijn huidige rol laat hij mensen zien wat er gebeurt in de regio. Meer dan tien jaar lang zag het Brabants Dagblad het aantal abonnees gestaag teruglopen. Maar door in te zetten op digitalisering, kwaliteitsjournalistiek én betere storytelling wist de redactie het tij te keren. Het aantal abonnees zit weer in de lift.

Cor Hospes

Één van Nederlands meest vooraanstaande spreekbuizen op het gebied van contentmarketing, social media en storytelling.

Lees meer

Cor Hospes

Één van Nederlands meest vooraanstaande spreekbuizen op het gebied van contentmarketing, social media en storytelling. Hij neemt je mee op een enerverende reis vol scherpzinnige observaties over het veranderende medialandschap en de rol van social media hierin.

Olaf Vugts

Olaf Vugts is conceptleider bij de Efteling. Door hem kunnen we genieten van de Winter Efteling en hij is de bedenker van de attractie De Vliegende Hollander.

Lees meer

Olaf Vugts

Olaf Vugts is conceptleider bij de Efteling. Door hem kunnen we genieten van de Winter Efteling en hij is de bedenker van de attractie De Vliegende Hollander, het figuur de Sprookjesboom en de televisieserie ‘Marjolein en het geheim van het Slaapzand’.

 

Partners

Aanmeldformulier

  • Evenement voorwaarden