We leven in een tijdperk waarin trends, technologie, consumenten en het medialandschap zo snel veranderen dat het voor bedrijven soms niet meer bij te benen is. Het is een tijdperk waarin snelle aanpassingen essentieel zijn. En dit geldt dus ook voor jou als ondernemer, marketeer of communicatiespecialist. Wat moet je doen om op te vallen en wat vooral niet? PSV, DPG Media en De Ondernemer schudden je wakker met Digital Wake-Up. Een online event dat je niet mag missen!

 

Laat je inspireren

Geef jouw business een boost met digitale marketing en laat je raken door de verhalen van onze experts. Tijdens het online evenement Digital Wake-Up krijg je in twee uur tijd praktisch toepasbare tips en veel nieuwe inspiratie op het gebied van digitale marketing.

 

Meld je nu gratis aan

 

Tijdens Digital Wake-Up heet onze gastheer Robert van den Ham je welkom bij een ochtend vol nieuwe belevenissen en verhalen. Samen met Lucas van Houtert, hoofdredacteur Brabants Dagblad, trapt hij het spits af met het onderwerp: ‘verhalen vertellen in de journalistiek’. Cor Hospes, expert contentmarketing, neemt je vervolgens mee op een enerverende reis vol scherpzinnige observaties over het veranderende medialandschap en de rol van social media hierin. En aansluitend ontrafel je samen met Maarten Franken, CEO van Goodhabitz, de ‘digitale’ geheimen achter succesformule van het grootste online leerplatform van Europa.

 

Programma

Digital Wake-up is een online live evenement en volg je op donderdagochtend 29 oktober via een stream, live uitgezonden vanuit het Philips Stadion! Gewoon thuis op je mobiel, laptop of desktop. Helemaal ‘corona-proof’ dus! Je deelt je vragen in de live chat en leert hoe je jouw online groei een impuls geeft. De uitzending start om 08.00 uur. Zorg dat je op tijd klaar zit. Het programma ziet er als volgt uit:

8.00 uur: Start van de inspiratiesessie met Robert van den Ham en Lucas van Houtert.
8.25 uur:
Cor Hospes neemt je mee op een enerverende reis die tintelt van creativiteit.
9.15 uur: 
Maarten Franken, over hoe je met digitalisering medewerkers laat groeien.
10.00 uur:
Volledig geïnspireerd kun je weer aan het werk.

 

 

 

Sprekers

Robert van den Ham

Robert van den Ham is hoofdredacteur bij De Ondernemer, het grootste platform voor ondernemers in het MKB en ZZP'ers. Als mediamens behoren met name retail en e-commerce tot zijn vakgebieden.

Lees meer

Robert van den Ham

Robert van den Ham is Director Content & Marketing bij De Ondernemer. Hij werkte hiervoor in diverse leidinggevende functies voor met name magazines en websites. Veelal was het zijn missie daar brede(re) mediamerken van te maken, crossmediaal denken en doen te introduceren en dus redacties, marketing en sales daar in mee te nemen. Op zijn palmares sieren ook enkele prijzen: in 2013 werd Robert gekozen tot Hoofdredacteur van het Jaar, een jaar later tot Crossmedia Man van het Jaar.

Lucas van Houtert

Lucas van Houtert is sinds 2016 hoofdredacteur van het Brabants Dagblad. Daarvoor vervulde hij al verschillende rollen bij De Gelderlander en het Eindhovens Dagblad.

Lees meer

Lucas van Houtert

Lucas van Houtert is sinds 2016 hoofdredacteur van het Brabants Dagblad. Daarvoor vervulde hij functies als verslaggevers, redacteur en chef bij De Gelderlander en het Eindhovens Dagblad. In zijn huidige rol laat hij mensen zien wat er gebeurt in de regio. Meer dan tien jaar lang zag het Brabants Dagblad het aantal abonnees gestaag teruglopen. Maar door in te zetten op digitalisering, kwaliteitsjournalistiek én betere storytelling wist de redactie het tij te keren. Het aantal abonnees zit weer in de lift.

Cor Hospes

Cor Hospes is één van Nederlands meest vooraanstaande spreekbuizen op het gebied van contentmarketing, social media en storytelling.

Lees meer

Cor Hospes

Cor Hospes is één van Nederlands meest vooraanstaande spreekbuizen op het gebied van contentmarketing, social media en storytelling. Hij neemt je mee op een enerverende reis vol scherpzinnige observaties over het veranderende medialandschap en de rol van social media hierin.

Maarten Franken

Maarten Franken is CEO en mede grondlegger van online leerplatform GoodHabitz. Hij ziet het leven als één groot leerproces en helpt werknemers groeien.

Lees meer

Maarten Franken

Maarten Franken is CEO en mede grondlegger van online leerplatform GoodHabitz. Hij ziet het leven als één groot leerproces. De online cursusverzorger maakt persoonlijke ontwikkeling leuk en laagdrempelig. Voor iedereen. Want wie leert, zit lekkerder in zijn vel. Daardoor voelt iemand zich prettiger, completer, slimmer en succesvoller.
Kortom, leren is leven en leven is leren. Een visie die in 2011 het fundament is gebleken voor een gezonde, snelgroeiende internationale organisatie met het hoofdkantoor in Eindhoven. Met digitalisering als rode draad.
Met Maarten Franken aan het roer als CEO telt GoodHabitz inmiddels bijna 200 medewerkers groot, werkend vanuit zeven (binnenkort 10) verschillende Europese kantoren.

Partners

Aanmeldformulier

  • Evenement voorwaarden