De effecten van hoogwaardige content

Jouw doelgroep leest, hoort of ziet graag hoogwaardige, betrouwbare content. Dát blijft hangen en maakt de juiste impact. Hoe maak je kwalitatief goede content waarmee je de juiste aandacht van je doelgroep krijgt? Er zijn talloze tips op het gebied van de creatie van waardevolle content; een goed ontwerp, de juiste hoeveelheid tekst, een sterke, en vooral relevante boodschap, pakkende beelden, frisse kleuren en de juiste afmetingen maken het verschil. Want hoe aantrekkelijker je uiting is, hoe beter jouw organisatie voor het voetlicht komt.

De tijden dat je op één zaterdag alleen een grote advertentie in de krant had staan ter promotie van je nieuwe collectie, zijn voorbij. Je moet goed onderzoeken wat de favoriete kanalen van je doelgroep zijn om je klanten ook écht te bereiken en te raken. Een mix van verschillende middelen helpt bij het maken van een maximale impact.

Hoe ga jij om met de digitale media anno 2019? Hoe krijg je daadwerkelijk meer leads, omzet en naamsbekendheid? Om je op weg te helpen hebben wij een mooi cadeau voor jou! Het boek ‘Doelgericht groeien met Digitale Marketing’ neemt je stapsgewijs mee in deze digitale wereld.

Groei in het digitale tijdperk

Groei in het digitale tijdperk

Gratis boek cadeau!

Een praktisch boek boordevol methodes, strategieën, voorbeelden en tips om doelgericht te groeien met digitale marketing. Deze moet je gelezen hebben!

Aanvraagformulier

Whitepaper: 5 tips voor effectieve contentmarketing

Je klanten zitten overal, online en offline. Daarom is het belangrijk dat jouw organisatie op verschillende kanalen zichtbaar is. Deel je verhaal vanuit diverse invalshoeken. Prikkel je doelgroep en zet ze aan tot actie. Welkom in de wereld van contentmarketing. Lees hoe jij content voor je kunt laten werken.

Deel je verhaal als branded content

Bij branded content wordt jouw merk verwerkt in vermakende of informatieve content, zoals een video of tekst. En hoewel bij een advertentie een commerciële boodschap centraal staat, is dit bij branded content niet het geval. Zo komt je klant subtiel in aanraking met jouw merk. Branded content werkt goed online.

– Je doet op een geloofwaardige manier je verhaal, zonder dat het een verkooppraatje is.
– Doordat het niet lijkt op reclame, maar informatief of entertainend is, is je gunfactor hoog.
– Onbewust wordt jouw merk geassocieerd met het onderwerp van de branded content.

Er zijn verschillende vormen van branded content. Bijvoorbeeld een longread. Dat is -zoals de naam al doet vermoeden – een lang, diepgaand en journalistiek verhaal online van ten minste 2.000 woorden. Een longread is erg geschikt om potentiële klanten te inspireren. Je kunt de tekst aanvullen met beeld en video om je verhaal nog beter vorm te geven. Daarnaast kun je ook kiezen voor een online branded article of advertorial. Deze advertentie lijkt op een nieuwsartikel. Het is voor de klant vaak niet direct duidelijk dat het gaat om een advertentie en daarom wordt de advertorial beter gelezen dan een ‘gewone’ advertentie.
Weten welke vorm past bij jou? Laat je informeren.

Neem vandaag nog contact op met je accountmanager of één van onze media-adviseurs voor een adviesgesprek over jouw wensen en doelstellingen!

Contact

Contact

Kom in contact met onze specialisten voor meer (vrijblijvende) informatie over onze mogelijkheden voor jou.

Kom in contact
Adverteren

Adverteren

Start vandaag nog met adverteren om je klanten te vertellen over jouw producten en/of diensten.

Direct adverteren