Profiteer van de kracht van kwaliteitsmedia

Hoe laat je zien dat jouw organisatie staat voor kwaliteit? Een van de manieren om dit te doen is met hoogwaardige campagnes. Hiermee breng je jouw organisatie of aanbod succesvol onder de aandacht bij je doelgroep. Graag vertellen we je meer over de effecten van kwaliteit.

De unieke aanpak van jouw organisatie komt het best tot uiting in kwaliteitscontent. Content die je deelt op media met kwaliteit in nieuws, uitstraling en naam. Want jouw doelgroep leest, hoort of ziet graag hoogwaardige, betrouwbare content.

Voor mijn collega’s van DPG Media is kwaliteit erg belangrijk. In onze media bieden we kwaliteitsnieuws, verzorgd door vakkundige journalisten. Dat waarderen onze lezers, kijkers en luisteraars. Én onze adverteerders. Echte media. Echte mensen. Echte resultaten.

Jouw organisatie kan profiteren van deze kwaliteit. Door met je content zichtbaar te zijn in een breed scala aan kwaliteitsmedia waar jouw doelgroep niet omheen kan. Wat je hiermee bereikt? Ontdek de 5 effecten van echte kwaliteit.

 

1. Meer inzicht in jouw doelgroep

Vanuit je ervaring weet je wie jouw doelgroep is. Maar weet je precies wat de interesses zijn, op welke media jouw doelgroep zich bevindt, welke content je doelgroep graag ziet, leest of beluistert en welke advertenties de doelgroep opvalt?

Deze waardevolle informatie bepaalt of je content 100% aansluit bij je doelgroep.
Dat is het effect van kwaliteit: je hebt alle cijfers van jouw doelgroep paraat, weet precíes wie je doelgroep is en kan daarop inspelen.

 

2. Meer bereik

Wil je jouw organisatie lokaal, regionaal of landelijk op de kaart zetten? Dan is het belangrijk om de juiste mediakeuze te maken. Denk aan kranten, magazines, huis-aan-huisbladen, online platformen, social media en radio. Met inzet van verschillende media kun je jouw boodschap onder een brede doelgroep verspreiden. Of juist heel gericht bij je doelgroep onder de aandacht brengen.

Een uitgebreid mediaportfolio met één aanspreekpunt biedt jou de mogelijkheid om eenvoudig een brede en diverse doelgroep te bereiken. En je naamsbekendheid te vergroten. Dat is het effect van kwaliteit.

3. Meer aandacht voor je content

In deze tijd van fake news heeft jouw doelgroep behoefte aan hoogwaardige content. Je doelgroep neemt de tijd voor kwaliteitscontent. Denk aan nieuwsartikelen in een gewaardeerde krant, interessante human-interestartikelen in een online magazine, handige tips op een online platform of sprankelend online beeldmateriaal. Deze content trekt de aandacht én houdt deze vast.

Doe je voordeel met de aandacht van je doelgroep, zorg dat je content, bijvoorbeeld in de vorm van een banner of branded content, in hun favoriete kwaliteitsmedia zichtbaar is. En breng jouw organisatie écht onder de aandacht, een krachtig effect van kwaliteit.

 

4. Meer visuele aantrekkingskracht

Hoe maak je een visueel aantrekkelijke advertentie? Ook hierin is kwaliteit belangrijk. Een goed ontwerp, de juiste hoeveelheid tekst, een sterke boodschap, pakkende beelden, frisse kleuren en de juiste afmetingen maken het verschil. Want hoe aantrekkelijker je advertentie is, hoe beter jouw organisatie voor het voetlicht komt.

Het effect van vakkennis en kwaliteit: jouw advertentie heeft meer aantrekkingskracht.

 

5. Meer inzicht in je resultaten

Van je campagne kun je leren. Welke advertenties werken goed, waarop reageert je doelgroep positief, hoe krijg je de meeste clicks naar jouw website? Om deze gegevens te verzamelen, heb je effectieve tools nodig die je na én tijdens je campagne kunt inzetten. Zodat je waar nodig kunt bijsturen en de campagne kunt evalueren.

Handige tools en overzichtelijke rapportage geven meer inzicht in je resultaten. Dat is het effect van kwaliteit.

 

Laat je adviseren

Meer weten? Neem dan vrijblijvend contact op met één van mijn collega’s voor een gericht media advies. Zij laten je graag zien hoe jij kwaliteit inzet voor jouw campagnes.

Door: Kees Reinders (directeur Local Sales, DPG Media)

Contact

Contact

Kom in contact met onze specialisten voor meer (vrijblijvende) informatie over onze mogelijkheden voor jou.

Kom in contact
Adverteren

Adverteren

Start vandaag nog met adverteren om je klanten te vertellen over jouw producten en/of diensten.

Direct adverteren