Visualiseer je doelgroep met een persona

Hoe leer je jouw doelgroep écht goed kennen? Met een levendig klantpersona breng je precies in kaart wie je doelgroep is. Zo kun je jouw communicatie afstemmen op de wensen van je potentiële klant. Maak gebruik van dit eenvoudige personatemplate.

Maak een klantpersona

Bekijk

Webinar: Vedder&Vedder

Sieradentweeling Vedder&Vedder heeft hun nieuwe merk in drie jaar tijd stevig op de kaart gezet. Zonder gebruik van traditionele marketing, maar met een guerrilla-aanpak richting Bekende Nederlanders. Benieuwd naar het geheim achter het succes van Esther en Anne Vedder?

Webinar bekijken

Kom dichter bij je doelgroep

Hoe breng je de uitingen van jouw organisatie onder de aandacht van je doelgroep? Een belangrijke succesfactor: het medium waarop je jouw uiting plaatst. Dit moet aansluiten bij onder andere de interesses en locatie van je potentiële klant. De eerste stap in een effectieve campagne is daarom: leer je doelgroep nóg beter kennen. We bieden je enkele praktische tools die je helpen bij de beeldvorming van je potentiële klant. En we laten zien hoe je met deze doelgroepinformatie een weloverwogen mediakeuze maakt.

In 5 stappen een overtuigend mission statement

In 5 stappen een overtuigend mission statement

Een mission statement is de spil van jouw organisatie. Het raakt de kern van je dienstverlening. En is een authentiek verhaal dat leeft in je organisatie én bij je klanten. Lees hoe je in 5 stappen een aansprekend mission statement opstelt voor jouw organisatie.

Naar de tips

In 5 stappen een overtuigend mission statement

3 voordelen van specifieke doelgroepkennis

3 voordelen van specifieke doelgroepkennis

Weet jij al alles van je doelgroep? Heeft jouw klant geen geheimen meer voor jou? Stem je producten en diensten af op de kennis die je hebt over jouw doelgroep. Het gericht bereiken van jouw doelgroep is alleen mogelijk als je deze door en door kent.

Naar de voordelen

3 voordelen van specifieke doelgroepkennis

Hoe leest Nederland nieuws

Hoe leest Nederland nieuws

Wat weet jij van het leesgedrag van je doelgroep? DPG Media stelde vragen over de leesbehoeften, interessegebieden en de favoriete leesomgeving van nieuwsvolgend Nederland. Leer jouw doelgroep nog beter kennen en doe je voordeel met de verrassende inzichten in de infographic ‘Hoe leest Nederland nieuws’.

Download gratis

Hoe leest Nederland nieuws

Webinar: Vedder&Vedder in gesprek met de Ondernemer

Webinar: Vedder&Vedder in gesprek met de Ondernemer

Sieradentweeling Anne en Esther van Vedder&Vedder staat bekend als de juwelier van bekend Nederland. Hoofdredacteur van de Ondernemer Robert den Ham gaat op 23 april met het duo in gesprek over hun aanpak en toekomstplannen.

Bekijk nu

Webinar: Vedder&Vedder in gesprek met de Ondernemer

Lokale, regionale of landelijke aandacht

Voor wie wil je zichtbaar zijn? Voor je plaatsgenoten, in de regio of door heel Nederland? DPG Media weet op welke platformen, nieuwssites en kranten jij jouw verhaal succesvol kunt delen.

XtraLocal: wereldberoemd in eigen regio

XtraLocal: wereldberoemd in eigen regio

Bereik eenvoudig een grotere doelgroep met XtraLocal. Met deze handige tool adverteer je in één keer op verschillende lokale en regionale kanalen. Adverteer in jouw huis-aan-huiskrant en direct óók op online kanalen van DPG Media. Bekijk de mogelijkheden voor jouw regio op onze website.

Bekijk de mogelijkheden

Meer weten?

Maak een vrijblijvende afspraak met één van onze media-adviseurs. Zij laten je zien welke mediakeuze het beste past bij jouw organisatie en doelgroep. En hoe je via deze media een effectieve campagne opzet.

Contact

Contact

Kom in contact met onze specialisten voor meer (vrijblijvende) informatie over onze mogelijkheden voor jou.

Kom in contact
Adverteren

Adverteren

Start vandaag nog met adverteren om je klanten te vertellen over jouw producten en/of diensten.

Direct adverteren