DE MENSEN DIE JIJ ZOEKT HEBBEN WIJ AL GEVONDEN

Zo verwachten wij dat Hein veel bezig is met zijn gezondheid én met het klimaat. Maar ook een beperkt budget heeft, dus op de kleintjes let. Juliette lijkt te twijfelen over een weekje zon óf avontuur, maar vertrekt wel graag zo snel mogelijk. Liefst betaalbaar en binnen Europa. We denken dat Frank een tweeling krijgt. En daarom geïnteresseerd is in een nieuwe gezinsauto. We denken zelfs te weten welke merken zijn voorkeur hebben. En Kyra zal binnenkort waarschijnlijk gaan verhuizen. En zal dus wellicht een hypotheek afsluiten en een nieuw interieur aanschaffen.

Hoe we dat weten? Omdat we Hein, Juliette, Frank, Kyra en vele anderen zoals hen, behoorlijk goed kennen en zo hun gedrag kunnen voorspellen. Doordat deze mensen bijvoorbeeld specifieke artikelen lezen op AD.nl, NU.nl en Libelle.nl en aanbiedingen bekijken op Reclamefolder.nl. De zwanger- en babybox aanvragen en zoekopdrachten doen op startpagina.nl. En omdat we bijvoorbeeld alle mensen die de afgelopen tijd zijn verhuisd in hun gedrag met elkaar vergelijken. Zo begrijpen we welke specifieke artikelen deze groep heeft gelezen voordat ze een adreswijziging bij ons door gaven. Zo kunnen we voorspellingen doen voor dezelfde soort groep in de toekomst. En weten we waar, wanneer je deze mensen het beste kunt bereiken met welke boodschap. Online, in print en via radio. Met onze landelijke, regionale en lokale media. Door een samenspel tussen data, creativiteit en onze vertrouwde merken bewegen we jouw doelgroep naar je toe. Onze specialisten leggen het je graag persoonlijk uit. Samen gaan we voor jouw resultaat.

DPG Media. Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Naar Het nieuwe DPG Media

Meer weten?

Maak een vrijblijvende afspraak met één van onze media-adviseurs. Zij helpen je graag!