Dankzij de dataprofielen van onze lezers weten we waar en hoe we bepaalde doelgroepen kunnen bereiken.
Onze data helpt jouw business
Wij zijn bij DPG Media dagelijks bezig met het vergaren, interpreteren en analyseren van data om onze eigen business te versterken. Dat doen we op basis van data die we verkrijgen aan de hand van al onze interacties met, en gegevens van, onze lezers en website- en app-bezoekers. Deze data kan worden ingezet om jouw business te versterken. Want onze lezers en bezoekers zijn namelijk jouw doelgroep.
Dataprofielen zorgen voor de perfecte match
Dankzij de vele dataprofielen die wij kennen, maken we het mogelijk om heel gericht een bepaalde doelgroep te bereiken. Heb jij als adverteerder bijvoorbeeld een aanbod voor mensen met verhuisplannen? Wij kennen 1.014.000 profielen per maand in de categorie ‘van plan om binnen 1 jaar te verhuizen’. Welke goed te bereiken zijn via onder andere Eigen Huis & Interieur, Het Parool, vtwonen, VIVA en AutoWeek.
Wil je echter potentiele beleggers aanspreken? Dan weten we dat er maandelijks zo’n 3.160.000 matchende profielen te bereiken zijn via onder andere NU.nl, ADR Nieuwsmedia, de Volkskrant, Stijlvol Wonen en Nouveau.

Bronnen: NPDM 2020, DPG data warehouse, NOBO Q3 2020