VIVA en sloggi zijn een perfecte match en bewijzen dat op alle mogelijke manieren. Het gaat hier niet om een simpel uitgewerkt marktonderzoek, maar om het samengaan van twee merken, door alle kanalen te vullen met het thema ondergoed, van de cover tot de winkel én van redactionele artikelen tot een cadeau-actie. Het blijkt de perfecte methode om sloggi EVER Fresh te lanceren: awereness creëren zonder VIVA-lezeressen het gevoel te geven in een reclamevalkuil te stappen.
Editie 9 van VIVA magazine werd het ‘geen poespas-themanummer’ met een speciale poezencover, resultaten van VIVA’s grote ondergoed-enquête, een editorial van hoofdredacteur Debby Gerritsen, een redactioneel artikel over ‘ondergoed toen en nu’, een shopping pagina vol ondergoed en een backcover met sloggi EVER Fresh advertentie.
Op VIVA.nl werd het branded content artikel ‘Dit vergeet je vaak als je ondergoed koopt’ geplaatst. Dit artikel werd onder andere via Facebook aangejaagd. De resultaten uit het onderzoek leverde online ook extra PR op via de merken Margriet, Libelle, Flair en Drimble.
Bij sloggi verkooppunten werd, op basis van VIVA’s poezencover, POS-materiaal geplaatst en bij aankoop van een sloggi EVER Fresh product kreeg de consument een gratis VIVA magazine editie 9.