• Doel
  • Aanpak
  • Resultaten

Vanaf 2014 hebben vtwonen en Upstairs de krachten gebundeld en zijn ze een crossmediaal partnership aangegaan. Een langdurige samenwerking met als belangrijkste doelstelling: het genereren van kwalitatieve leads en het vergroten van de naamsbekendheid van Upstairs onder de doelgroep.

Om het gemak en het indrukwekkende resultaat van een Upstairs traprenovatie op overtuigende wijze over te brengen, is Upstairs sinds 2014 partner van het programma ‘vtwonen weer verliefd op je huis’. Gedurende 10 seizoenen, krijgen verschillende trappen een volledige Upstairs make-over en ziet de consument hoe gemakkelijk het is om van een bestaande trap een echte eye catcher te maken en het positieve effect dat dit heeft op de uitstraling van je totale woning. Rondom het programma zijn verschillende online- en printuitingen ingezet om de awareness voor het merk Upstairs verder te vergroten. Daarnaast heeft Upstairs, sinds 2015, een prominente eigen stand op de vtwonen&design beurs. Dé perfecte gelegenheid om geïnteresseerden te spreken en de producten te laten zien!

De langdurige, crossmediale samenwerking tussen vtwonen en Upstairs is zeer succesvol gebleken! Niet alleen is de naamsbekendheid van Upstairs aanzienlijk gegroeid, ook het aantal leads is met ruim 227% gestegen.