Volle terrassen brengen een stad weer tot leven

Nederland heeft de afgelopen maanden leren leven met het coronavirus. Maar gelukkig zijn we weer in beweging. Kinderen gaan weer naar school, de economie komt in beweging en ook de horeca is weer open. De bierglazen zijn afgestoft en de terrassen zijn coronaproof gemaakt. #nlstartop

 

Juist nu is het van belang dat je gasten weten wat de door jouw getroffen maatregelen zijn. Moeten ze reserveren? Hanteer je speciale regels? Of heb je aangepaste openingstijden? Blijf goed communiceren met je doelgroep. Hulp nodig om jouw horecagelegenheid weer vol te krijgen? Of op zoek naar een groot lokaal bereik? Wij kunnen je helpen.

#NLstartop Horeca-pakketten

#NLstartop Horeca-pakketten

We hebben verschillende mediapakketten samengesteld speciaal voor de horeca. Vertel jouw verhaal d.m.v. Branded Content, of maak snel impact met Adoptimize.

Lees meer

#NLstartop Horeca-pakketten

 

Speciaal voor jou als horecaondernemer hebben wij verschillende pakketten samengesteld. Hiermee kun je jouw doelgroep optimaal bereiken. 

 

1. Branded Content Longread & Advertorial

  • Geschikt voor een uitgebreide boodschap of verhaal.
  • Advertorial in look & feel van redactionele content.
  • Longread biedt flexibiliteit in de opmaak van de webpagina.
  • Tijdelijk tussen de 10% en 25% meer aanjaagimpressies cadeau!

 

2. Adoptimize Mobile

  • Mobile is het meest gebruikte device en dus hét platform om zichtbaar te zijn.
  • Zichtbaar op mobile met grote of kleine banners.
  • In te zetten voor het creëren van awareness of activatie bij klanten, afhankelijk van je boodschap.
  • Tijdelijk tussen de 20% en 30% meer impressies cadeau!

 

3. Branded Content via indebuurt.nl en huis-aan-huis

  • Voor zichtbaarheid online en in print.
  • Interview met onze lokale redactie, zo wordt het helemaal op maat gemaakt.
  • Afgestemd op jouw doelstellingen.
  • Gratis Facebook promotie!

 

4. Huis-aan-huiskrant

  • Wekelijks verschijnt er een #nlstartop katern in de krant.
  • Je staat in een betrouwbaar umfeld.

 

Meer weten over de mogelijkheden?

Neem contact met ons op en we bespreken welke mogelijkheid het beste bij jou past.

Post je updates op social media

Post je updates op social media

Veel horecaondernemingen moeten de nodige maatregelen treffen om coronaproof te zijn. Geef je klanten daarom regelmatig een update.

Lees meer

Post je updates op social media

 

Overtuigend updaten

Elk café en restaurant moet aanpassingen doen om weer klanten te mogen ontvangen. Je moet online kunnen reserveren, het maximum aantal zitplaatsen is aangepast en wellicht zijn ook de openingstijden anders geworden. Zorg ervoor dat jouw klanten juist nu op de hoogte blijven van al deze aanpassingen. Deel regelmatig je updates.

 

Updaten met Xtra Social

Je social media posts een veel groter bereik geven? Jaag ze dan aan middels Xtra Social!

Meer lezen over hoe je jouw klant op de hoogte houdt van ‘nieuws’? Je leest het hier.

Meer weten over de mogelijkheden?

Neem contact met ons op en we bespreken welke mogelijkheid het beste bij jou past.

Onderzoeksrapport aankoopprioriteiten

Onderzoeksrapport aankoopprioriteiten

Nederland is weer in beweging. In welke branches is de koopintentie het hoogst? En hoe ziet dit eruit voor ondernemers in de nabije toekomst?

Lees meer

Onderzoeksrapport aankoopprioriteiten

 

Corona, invloed op het gedrag van consument

Als mediabedrijf doen wij continu onderzoek naar het gedrag van de Nederlandse consument. Zo ook welke invloed het coronavirus heeft op het gedrag en voorkeuren van consumenten. In dit infographic vind je waardevolle inzichten uit de branches: horeca, vakantie, automotive, elektronica, kleding en mode. Wist je bijvoorbeeld dat de koopintentie binnen horeca en fashion op dit moment het hoogst is? En dat mannen vooral gaan voor elektronica? Check snel het infographic en bekijk hoe jouw sector er voor staat! Consumentenpsycholoog Patrick Wessels nam het onderzoek door en zette voor De Ondernemer deze belangrijke tips voor je op een rij!

 

Download hier het hele rapport

 

Whitepaper: Haal meer uit social

Met socialmediamarketing breng je jouw zaak goed onder de aandacht. Maar hoe pak je dit het slimst aan? Hoe val je op en spreek je je doelgroep aan? Wij geven handige tips.

Horecaondernemer gaat voor meer bekendheid

Bij Best

“Ik vind het belangrijk om te kunnen laten zien hoe authentiek we zijn” zegt Tamara van de Linden van lunchroom Bij Best in Delft. Bij Best opende in 2017 haar deuren en had als doel om vanaf de start naamsbekendheid op te bouwen en natuurlijk ook klanten te werven. In het overvolle horecalandschap in Delft was dit een behoorlijke uitdaging.

Meer klantcases

De Reuselhoeve

Contact leggen met je klanten is nu belangrijker dan ooit tevoren. Waarom? Omdat corona de consument onzeker maakt, over wat wel en wat niet kan. Daarom is het juist nu zo belangrijk om duidelijk te communiceren. Wij gingen in gesprek met Guus Mulders van de Reuselhoeve en vroegen hem hoe hij zijn klanten meteen online opzocht na invoering van de eerste coronamaatregelen. Bekijk snel de video met zijn adviezen!

Naar de adviezen

Contact opnemen

Wil je meer tips of advies. Laat hier je contactgegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.