Overtuig consumenten met jouw verhaal

Als ondernemer in de automotive-branche weet je: alles draait om beleving en het juiste gevoel oproepen. Daarbij zijn veiligheid, service en verduurzaming actuele onderwerpen. Laat zien hoe jouw onderneming hierop inspeelt. Deel je verhaal en overtuig consumenten om voor jouw organisatie te kiezen. Hoe? Doe je voordeel met tips van experts en ervaringsdeskundigen.

Tips en Inspiratie

Ardea Auto Amsterdam over duurzaamheid

Ardea Auto Amsterdam over duurzaamheid

Hoe geef je in de automotive-branche concrete invulling aan het thema duurzaamheid? Iwan Bender van Ardea Auto Amsterdam gaat met autojournalist Roland Tameling in gesprek over de kansen van een concreet mvo-beleid voor jouw organisatie.

Bekijk de video

Ardea Auto Amsterdam over duurzaamheid

Word ook onderscheidend door duurzaamheid

De vraag naar duurzame bedrijfsvoering wordt steeds groter, óók in de automotive-sector. Voor organisaties in deze branche een mooie kans om zich te onderscheiden. Vestigingsdirecteur Iwan Bender van Ardea Auto Amsterdam vertelt hoe Ardea dit doet. En laat zien hoe hij deze aanpak bij potentiële klanten onder de aandacht brengt.

Trends en verwachtingen door automotive-expert

Trends en verwachtingen door automotive-expert

Hoe laat jij aan je doelgroep zien dat je inspeelt op de ontwikkelingen in de automotive-branche? Op welke manier haak jij in op thema’s als comfort, verduurzaming en service? AD autojournalist Niek Schenk deelt zijn tips.

Lees meer

Trends en verwachtingen door automotive-expert

Speel in op trends en bereik jouw klant

Hoe kun je als organisatie inspelen op de veranderingen in het automotive-landschap? En op welke manier kun je jouw doelgroep laten zien dat jij vooroploopt in deze ontwikkelingen? Onze AD autojournalist Niek Schenk deelt in dit artikel zijn toekomstvisie. En vertelt meer over hoe zijn redactieteam aansluit bij de lezers en hun interesses.

Ardea Auto Gorinchem over service en aftersales

Ardea Auto Gorinchem over service en aftersales

Onderscheidend vermogen creëren en uitdragen in de automotive-sector, hoe doe je dat? Ardea Auto focust op sterke service en aftersales. Vestigingsdirecteur John Kleine Deters – Holm geeft tips voor succesvolle service en aftersales.

Bekijk de video

Ardea Auto Gorinchem over service en aftersales

Doe je voordeel met deze waardevolle tips voor de auto-branche

Is consumenten binden ook de #1 uitdaging van jouw automotive-organisatie? Goede service en aftersales kunnen daarin het verschil maken. Autojournalist Roland Tameling gaat met vestigingsdirecteur John Kleine Deters – Holm in gesprek over het geheim van de succesvolle sales en aftersales-aanpak van Ardea Auto Gorinchem.

Overtuigend zichtbaar met een longread

Voldoende inspiratie opgedaan? Dan is het tijd om jouw organisatie overtuigend onder de aandacht te brengen, bijvoorbeeld via een longread – die jij zelf schrijft of door ons laat schrijven.

We leven in een tijd waarin we steeds sneller informatie tot ons (willen) nemen. Zeker online. Maar soms hebben lezers behoefte aan een uitgebreider artikel. Met ruimte voor context, duiding en een journalistieke inslag. Een longread biedt deze ruimte. De journalistieke opmaak geeft je verhaal extra overtuigingskracht.
Wij plaatsen je artikel door op onze gerenommeerde media tussen de andere nieuwsartikelen. Én jagen deze aan met een bannercampagne.

Bereik nu jouw doelgroep door jouw unieke verhaal te vertellen en bespaar € 500. 
Bekijk dit aanbod.

Meer weten?

Maak een vrijblijvende afspraak met één van onze media-adviseurs. Zij laten je zien op welke manier je succesvol uitdraagt dat jouw onderneming zich onderscheidt van andere spelers in de automotive-branche. En geven inzicht in hoe je een succesvolle branded-contentcampagne opzet.

Contact

Contact

Kom in contact met onze specialisten voor meer (vrijblijvende) informatie over onze mogelijkheden voor jou.

Kom in contact
Adverteren

Adverteren

Start vandaag nog met adverteren om je klanten te vertellen over jouw producten en/of diensten.

Direct adverteren