Proposities voor cultureel aanbod

De juiste doelgroep bereiken is cruciaal om volle zalen, voorstellingen en tentoonstellingen te realiseren, het liefst ook uitverkocht! Breng het actuele culturele aanbod eenvoudig en snel onder de aandacht bij de juiste doelgroep.

Wekelijks verschijnt in de Volkskrant, Trouw en Het Parool de Cultuur Advertentiepagina. Bij het AD verschijnt deze pagina maandelijks. De Cultuurpagina is voor adverteerders met een aanbod binnen de culturele sector, waarbij de advertenties geclusterd worden op één pagina. Hierdoor kunnen onze lezers eenvoudig het culturele aanbod herkennen.

Daarnaast verschijnt de Cultuurladder elke donderdag in AD, Trouw en Het Parool en op elke vrijdag in de Volkskrant. De Cultuurladder biedt een oplossing voor adverteerders die óp een redactionele pagina willen adverteren. De combinatie van een vaste verschijningsdag en het feit dat de advertenties binnen het culturele umfeld geplaatst worden, zorgt voor herkenning bij de lezers.

  • Actueel bereik en snelle bereiksopbouw
  • Keuze voor landelijke dekking of regionaal bereik
  • Keuze uit verschillende advertentieoplossingen voor jullie aanbod

Lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in kunst en cultuur, en gebruiken de krant als dé informatiebron. Of het nu gaat om de laatste voorstellingen of aankomende tentoonstelling. Dat komt goed uit, want onze titels bieden dagelijks een redactioneel podium, met kunstpagina’s, wekelijkse culturele bijlagen en rubrieken, culturele agenda’s en uitgebreide recensies. Zowel in print als online.