Onze prijsstrategie heeft drie uitgangspunten: hij is realistisch, eenvoudig en duidelijk.

– Realistisch: bruto basisprijzen op marktwaarde
– Eenvoudig: alle prijzen, zowel bij print als bij digitaal, zijn op basis van Cost Per Mille (CPM)
– Duidelijk: alle prijzen worden met dezelfde formule berekend om multimediaal en voor meerdere merken tegelijk adverteren makkelijk te maken

De formule die we hiervoor hanteren is de volgende:
PRIJS PRINT = CPM x BEREIK/OPLAGE x FORMAATINDEX x POSITIE-INDEX x MARKTINDEX
PRIJS ONLINE =  CPM (TITEL / FORMAAT) x IMPRESSIES x TARGETING

Marktindex kalender
Voor een juiste balans in vraag en aanbod in print hanteren wij de Marktindex. Een toeslag op dagen waar een grote vraag is en wij de posities blijven maximaliseren voor optimale zichtbaarheid. De speciale dagen waarop deze toeslag van toepassing is, staat in de Marktindex kalender.

Portfoliowijzigingen HaH
Om ons portfolio optimaal te houden, voeren wij regelmatig veranderingen door. Alle portfoliowijzigingen van onze huis-aan-huiskranten van de laatste wijzigingen vind je in het overzicht.

Algemene voorwaarden
Op al onze advertentieproducten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing,  bekijk deze hier.

Onderstaand vind je de prijsoverzichten voor 2020.

  • Dagbladen & magazines
  • Digitaal
  • Huis-aan-huiskranten
  • Huis-aan-huiskranten portfoliowijzigingen
  • Recruitment
  • Folders/instekers
  • Rubrieksadvertenties
  • Familieberichten
  • Radio
  • Branded Content
  • Bereken je prijs in de campagneplanner
  • DPG Media Magazines
  • DPG Media Woonmagazines

Prijsberekening voor Branded Content maken wij graag op maat. Neem contact op voor een speciaal gemaakt advies.

Direct contact

Print Branded Content adverteren
Ma- vrij: 8:30-17:00 uur
088-5722888
advertising@dpgmedia.nl

Digitaal Branded Content
brandedcontent@dpgmedia.nl