Hoe werkt het
Adverteren in de krant: zo werkt het
Heb je eenmaal de keuze voor adverteren in de krant gemaakt? Dan kun je kiezen uit uiteenlopende formaten en posities. Ga je voor een kwart pagina of een spread? En plaats je jouw dagbladadvertentie op de voorpagina, een premium pagina of algemene redactiepagina? Onze media-adviseurs adviseren je er graag over.
Advertentie opmaken: zelf doen of uitbesteden?
Dan de opmaak. Ook hierin is vrijwel alles mogelijk. Tip: verrijk je advertentie met aansprekend beeldmateriaal en bijvoorbeeld je bedrijfslogo. Zo springt jouw boodschap nog meer in het oog van je doelgroep. Verzorg je de opmaak zelf? Dan kun je jouw advertentie eenvoudig aanleveren via ons portaal. Hier kun je in enkele stappen jouw advertentiemateriaal uploaden. Wil je de advertentie laten opmaken? Onze media-adviseurs helpen je hier graag bij. Lever ons tekst, foto’s, logo’s en/of illustraties aan, en wij verzorgen de rest. Uiteraard ontvang je voor publicatie altijd eerst een proefversie van ons.
Krantenadvertentie: kosten
De prijs van adverteren in de krant hangt onder meer af van het moment waarop je adverteert, het formaat van je advertentie en de positie in de krant. Bekijk hier de actuele prijzen. Daar krijg je veel voor terug. Namelijk: een zeer groot bereik, maximale commitment van je doelgroep en een betrouwbaar bedrijfsimago of imago van je merk. En wist je dat:
- dagelijks 2,7 miljoen potentiële klanten onze dagbladen lezen Op zaterdag zijn dit er zelfs 3,2 miljoen.
- dagbladen zeer intensief gelezen worden? Gemiddeld 34 minuten doordeweeks en 48 minuten in het weekend.
- dagbladlezers zeer loyaal zijn? Ruim 95% is abonnee.