Overtuig met jouw unieke verhaal

Wil je jouw media-uitingen matchen met de kwaliteit van je organisatie? Ga dan aan de slag met een journalistieke longread. Lift mee met de betrouwbaarheid en verdieping van redactionele artikelen op nieuwswebsites. 

Wat is een Longread?

Longreads zijn – zoals de naam al aangeeft – lange, diepgaande journalistieke artikelen die door de combinatie met video, animaties en afbeeldingen lezers een bijzondere online kijk- en leeservaring bieden. Deze uitgebreide vorm van branded content biedt adverteerders de mogelijkheid een blijvende indruk bij de lezer achter te laten om zo op natuurlijke wijze bijvoorbeeld branding en merkvoorkeur te vergroten.

Ins en outs van een longread

Wie bereik je

Wie bereik je

Welke doelgroep bereik je het beste met deze media-oplossing?

Lees meer
Wie bereik je

Wie bereik je

 

Voor ieder wat wils

Het op subtiele wijze verwerken van een commerciële boodschap in een mooi opgemaakt verhaal. Waarbij je gebruik maakt van de autoriteit van onze nieuwsmerken én de ervaring en expertise van onze media-adviseurs. Zo heeft de branded content longread van de provincie Gelderland ervoor gezorgd dat de associaties met de rijke historie van de provincie zijn uitgebreid. En kon De’Longhi in hun longread op Volkskrant.nl meer vertellen over zijn bijzondere Italiaanse koffietraditie. Verhalen die een blijvende indruk bij de lezer hebben achtergelaten en zo meer awareness, een groter engagement en meer traffic naar de winkel of webshop hebben gerealiseerd.

Wanneer de beste keus

Wanneer de beste keus

Welke (marketing)doelstelling sluit het beste aan bij dit mediaproduct?

Lees meer
Wanneer de beste keus

Wanneer de beste keus

 

Waarom zou je een longread inzetten?

Binnen het spectrum van branded content is de longread het perfecte product om de lezers te inspireren en informeren. Deze uitgebreide vorm van storytelling is dan ook met name interessant voor adverteerders die op zoek zijn naar meer ruimte voor verdieping en beleving van hun verhaal.

De voordelen

De voordelen

Welke voordelen heeft dit product voor jouw bereik en zichtbaarheid?

Lees meer
De voordelen

De voordelen

 

Waarom kiezen voor een longread?

  • Het vergroten van naamsbekendheid en het positioneren van jouw merk.
  • Er is voldoende ruimte voor verdieping en achtergrond.
  • De mogelijkheid om jouw (potentiële) klanten te inspireren.
  • Het artikel is eenvoudig te delen via social media.

Meer ruimte door de longread

Keukenloods wilde met haar campagne de nieuwe kookplaat van BORA in de schijnwerpers zetten. Over dit product is veel te vertellen én te laten zien. Daardoor was alleen een advertentie niet voldoende. Er werd daarom gekozen voor de inzet van onder andere een longread.

Bekijk dit succesverhaal

Laat ook een blijvende indruk achter

Ben je als adverteerder op zoek naar een innovatieve manier om je verhaal te vertellen aan jouw doelgroep? Dan is de longread het advertentieformaat voor jou. Neem vandaag nog contact op met één van onze media-adviseurs voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen zorgen we ervoor dat jouw boodschap de aandacht krijgt die het verdient.

 

  • Contact opnemen

    Laat hier je contactgegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Longread is mogelijk op: