Optimale aandacht voor jouw folder

Slimme ondernemers laten zich niet tegenhouden door de inwerkingtreding van de ja-ja-sticker en kiezen voor alternatieve opties. Door je papieren folder toe te voegen aan onze 200 lokale huis-aan-huiskranten, bereik je gegarandeerd jouw lokale doelgroep. Deze kranten worden namelijk door meer dan 7 miljoen Nederlanders gelezen. En doordat de folder maar met een beperkt aantal andere folders aan de krant wordt toegevoegd, valt je boodschap veel meer op dan wanneer deze wordt verpakt in een folderpakket.

 

 

Wat is folderverspreiding?

Bij folderverspreiding wordt jouw folder tussen de lokale huis-aan-huiskrant gelegd en verspreid binnen het verspreidingsgebied van de betreffende krant. Folders zijn, in tegenstelling tot wat sommige adverteerders misschien denken, nog steeds enorm populair. Uit onderzoek van NOM in 2019 blijkt dat maar liefst 11,2 miljoen mensen wekelijks folders lezen (zowel in print als digitaal). Na een gemiddelde leestijd van 17 minuten gaat vervolgens maar liefst 82 procent van alle folderlezers naar de winkel of komt in actie op internet. Bij bijna de helft van de Nederlandse huishoudens bepalen de folders zelfs wat er op de boodschappenlijst komt te staan.

Ins en outs van folderverspreiding

Wie bereik je

Wie bereik je

Welke doelgroep bereik je het beste met deze media-oplossing?

Lees meer
Wie bereik je

Wie bereik je

 

Bereik je lokale doelgroep

Richt jij je pijlen op een specifieke regio? Onze 200 lokale huis-aan-huiskranten hebben elk een eigen verspreidingsgebied. Zo is er altijd een krant die bij jouw doelgroep in de bus valt.
Er zijn tal van segmentatiemogelijkheden binnen onze 200 huis-aan-huiskranten: combineer bijvoorbeeld meerdere titels voor massabereik, focus juist op één regio voor lokaal bereik of ga voor een combinatie van online en offline.

Het bereik van je papieren folder kun je namelijk nog groter maken door te kiezen voor één van onze slimme, creatieve crossmediale oplossingen. Zo kun je bijvoorbeeld heel gemakkelijk ook een advertentie plaatsen in de huis-aan-huiskrant en op de website van deze lokale krant. En door de actie of aanbieding ook zichtbaar te maken op Reclamefolder.nl bereik je elke maand ook nog eens 1,8 miljoen Nederlanders die online of via de app op zoek zijn naar interessante, lokale aanbiedingen.

Wanneer de beste keus

Wanneer de beste keus

Welke (marketing)doelstelling sluit het beste aan bij dit mediaproduct?

Lees meer
Wanneer de beste keus

Wanneer de beste keus

 

Wanneer kiezen voor folderverspreiding?

Wil je dat niemand in jouw regio nog om jouw aanbiedingen heen kan? Door jouw folder toe te voegen aan onze huis-aan-huiskranten bereik je gegarandeerd de doelgroep in de regio die voor jou het meest relevant is. En doordat bij DPG Media jouw folder maar met een beperkt aantal andere folders aan de krant wordt toegevoegd, valt je boodschap veel meer op dan wanneer deze wordt verpakt in een folderpakket.

De voordelen

De voordelen

Welke voordelen heeft dit product voor jouw bereik en zichtbaarheid?

Lees meer
De voordelen

De voordelen

 

Houdt de aandacht langer vast

Door je folder toe te voegen aan de huis-aan-huiskrant bereik je in het gebied waar jouw product, dienst of openstaande vacature relevant is, jouw gewenste doelgroep.

  • In tegenstelling tot andere folderverspreiders wordt bij DPG Media jouw folder maar met een beperkt aantal folders aan de krant toegevoegd. Hierdoor valt je boodschap veel meer op dan wanneer deze wordt verpakt in een folderpakket.
  • Onze lokale redacties delen met plezier hun kennis en ervaring met lokale ondernemers. Doe hier je voordeel mee om je folder zo aantrekkelijk mogelijk te maken.
  • Jouw folder krijgt gegarandeerde aandacht van onze lezers die een sterke binding hebben met de regio.

Hoe werkt het

Hoe werkt het

Hoe vraag je dit product aan en waar dien je rekening mee te houden?

Hoe werkt het

Hoe werkt het

 

Maak het beste folderplan

Wij verspreiden je folder in combinatie met huis-aan-huiskranten naar keuze. Daardoor valt je boodschap meer op dan in een folderpakket. Je kunt kiezen voor een brede verspreiding of focussen op bijvoorbeeld een bepaalde wijk. Laat ons weten wie jij wilt bereiken en samen zoeken wij naar het beste folderplan.

Het succes van folders verspreiden

Marco Verberne is eigenaar van tuincentrum GroenRijk De Heikant in Veldhoven: “Ik laat je graag zien hoe ik mijn groene en duurzame familiebedrijf onder de aandacht breng bij onze doelgroep door de inzet van print en online advertenties”.

Bekijk meer cases

Laat ook een blijvende indruk achter

Wil jij advies over folders verspreiden? Neem dan vandaag nog contact op met één van onze media-adviseurs voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen zorgen we ervoor dat je wereldberoemd wordt in jouw regio.

 

  • Contact opnemen

    Laat hier je contactgegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Folderverspreiding is mogelijk op: