Impact maken in beelden

Stories zijn niet meer weg te denken uit social media. Snapchat introduceerde de mogelijkheid om met een korte serie beelden een aantrekkelijk verhaal te vertellen. Instagram, Whatsapp en Facebook bleven niet achter. Waarom? Eén beeld vertelt meer dan duizend woorden, maar met een serie beelden kun je een relevante ervaring overbrengen. Juist ook via de mobiele telefoon. Voor marketeers is dat een effectieve mogelijkheid om meer beleving en betrokkenheid te creëren rond hun merk, producten en diensten. 

Wat zijn Brand Stories?

Waar traditionele branded content zich voornamelijk focust op tekst, sluiten Brand Stories naadloos aan bij het socialmedia tijdperk, dat wordt gedomineerd door bewegende audiovisuele beelden. Brand Stories zijn stories zoals je die kent van Facebook en Instagram, maar dan binnen betrouwbare nieuwssites. Bezoekers nemen op deze nieuwssites de tijd om te lezen en rond te kijken. Zo krijgt ook jouw verhaal gegarandeerd aandacht en maak je echt impact. De perfecte plek om jouw story te vertellen aan je doelgroep.

Ins en outs van Brand Stories

Wie bereik je

Wie bereik je

Welke doelgroep bereik je het beste met deze media-oplossing?

Lees meer
Wie bereik je

Wie bereik je

 

Een heel nieuwe manier van verhalen vertellen

De afgelopen jaren zijn consumenten massaal van desktop op mobiel overgestapt, ook zijn ze veel meer waarde gaan hechten aan visuele content dan aan tekst. Vooral de doelgroep onder de veertig jaar is enorm actief op mobiele devices en gevoelig voor bewegende audiovisuele beelden. De prachtige visuele elementen en slimme features van Brand Stories zorgen ervoor dat je ook de aandacht van de jongere doelgroep pakt en activeert. Eén swipe en onze betrokken lezers zitten meteen in je webshop of op je actiepagina.

Wanneer de beste keus

Wanneer de beste keus

Welke (marketing)doelstelling sluit het beste aan bij dit mediaproduct?

Lees meer
Wanneer de beste keus

Wanneer de beste keus

 

Beeldend je verhaal vertellen

Met Brand Stories laat je je merk zien. Het helpt je bij het beeldend vertellen van jouw verhaal en, door de slimme in-Met Brand Stories laat je je merk beleven . Het helpt je bij het beeldend vertellen van jouw verhaal en, door de slimme in-shopmogelijkheden, met het verkopen van jouw producten.

De voordelen

De voordelen

Welke voordelen heeft dit product voor jouw bereik en zichtbaarheid?

Lees meer
De voordelen

De voordelen

 

Meer interactie met je doelgroep

 

De resultaten spreken voor zich: Het interactiepercentage bij Brand Stories ligt tussen de 10 en 15 procent. Bij reguliere campagnes op social media is dit 5-10 procent. De gemiddelde tijd dat een story wordt bekeken is 5 seconden. Bij reguliere campagnes op social media ligt het gemiddelde op 2 seconden.En de gemiddelde interactie met de doelgroep ligt op ruim 70 procent! De overall click-through ratio ligt binnen Brand Stories op meer dan 1 procent.

In het oog springen met Brand Stories

Om AD- en Volkskrant-bezoekers te laten zien dat de Samsung QLED 8K televisie de beste beeldkwaliteit en nóg meer unieke features heeft werkten Samsung en DPG Media samen aan een mobile first campagne met oog voor kwaliteit, beeld en kijkervaring. Daarbij waren onder andere Brand Stories dé oplossing voor deze sterk visueel gedreven campagne.

Bekijk dit succesverhaal

Laat ook een blijvende indruk achter

Maak ook een onuitwisbare indruk op je doelgroep met je eigen Brand Stories en neem vandaag nog contact op met één van onze media-adviseurs voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen zorgen we ervoor dat jouw boodschap de aandacht krijgt die het verdient.

 

  • Contact opnemen

    Laat hier je contactgegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Brand Stories is mogelijk op: